به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک شهر، همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، از این پس با همکاری مشترک میان باشگاه پرسپولیس و بانک شهر، به صورت مرتب بین دارندگان کارت هواداری، برای بهره‌مندی از بلیت مسابقات، کیت هواداری و دیگر هدایا، قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

بدین منظور سومین قرعه‌کشی صورت پذیرفت و به این مناسبت که هواداران، یار دوازدهم خوانده می‌شوند، ۱۲ نفر به عنوان برنده انتخاب شدند.
بر این اساس، به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ آقایان آرین سلطانی هریس فرزند مجید، ایمان دریائی فرزند اسمعیل، یاشار سمنگان فرزند بهمن، حسین ارام فرزند محمد رضا، داریوش همیانی فرزند علی صمد، مهدی خوش صحبت فرزند علی اکبر، محمدرضا برومندقطب آبادی فرزند علی، امیرعلی مرادی کشک آبادی فرزند علی اصغر و امیرعلی یزدانی بریس فرزند رحیم و همچنین خانم ها ملیکا رجبیان فرزند حسن، ریحانه قربانی فرزند علی و منیر رجب زاده فرزند غلامعلی برنده بلیت مسابقه پرسپولیس و نساجی مازندران و کارت هدیه و کیت پیراهن پرسپولیس شدند.
شایان ذکر است؛ قرعه‌کشی بین دارندگان پرسپولیس کارت بانک شهر در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت. همچنین اقدامات در حال انجام است تا دارندگان این کارت از تخفیف ویژه برای خرید بلیت بازی‌های خانگی پرسپولیس بهره‌مندگردند.
هواداران علاقمند می‌توانند کارت هواداری پرسپولیس را از طریق بانک شهر به عنوان مجری انحصاری طرح، دریافت نمایند.