به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ؛ اکبر صفاری سرپرست مدیریت شعب استان اردبیل در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای مرکز اردبیل و خبرنگار هیبنا گفت: بانک مسکن در کنار سایر خدمات بانکی از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن به عنوان بازوی توانمند دولت نسبت به تأمین مالی پروژه های نهضت ملی مسکن اقدام کرده است که در این بین بانک مسکن استان اردبیل از پیشروترین شعب در تأمین مالی پروژه های نهضت ملی مسکن در سطح استان و کشور بوده است.

صفاری با بیان اینکه اولین عقد قرارداد طرح نهضت ملی مسکن توسط بانک مسکن استان اردبیل انجام شده است، افزود: بانک مسکن این استان در طرح مسکن مهر نیز دستاوردهای بزرگی داشته است بطوریکه برای احداث بیش 61 هزار واحد مسکونی تسهیلات پرداخت کرده و کارنامه درخشانی به جا گذاشته است.

وی افزود: هماهنگی‌های خوبی میان بین بخش های مرتبط با طرح نهضت ملی از قبیل استانداری، اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وجود دارد که در این میان شخص استاندار نیز بصورت روزانه پیگیر مسائل و امورات مربوط به این طرح است.

وی گفت: بانک مسکن سهم بزرگی در تحقق اهداف کلان ملی و استانی در این طرح بزرگ ملی دارد و در کنار سایر بخش‌های مرتبط در تلاش است علاوه بر اثرگذاری در توسعه استان نقش و سهم خود را در خانه دار شدن افرادی که تاکنون صاحب خانه نشده اند ایفا کند.