به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «بیت‌اله برقراری» در اختتامیه گردهمایی مدیران و کارگزاران صندوق کشاورزان، روستائیان و عشایر که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قم برگزار شد، اظهار کرد: نگاه حاکم بر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، نگاه برنامه‌محوری است.

وی افزود: برنامه، قطب‌نمای حرکت ما است بنابراین تلاش می‌کنیم اقداماتی که انجام می‌دهیم مبتنی بر پیوست بیمه‌ای باشد.

به گفته برقراری بیش از ۵ هزار نفر از کارگزاران در این گردهمایی به‌صورت برخط حضور دارند.

وی با بیان اینکه این صندوق کار مردم را به مردم سپرده است، گفت: تعداد بالای کارگزاران که در خط مقدم صندوق فعالیت دارند نشان‌دهنده توجه صندوق به برون‌سپاری است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر افزود: اصل جامعیت، کفایت، سیاست فراگیر، کارگستری، برابری و اصل سرمایه‌گذاری بنیادین جزو اصول صندوق است. 

وی از اجرای ۴۵ اقدام راهبردی صندوق بیمه اجتماعی در دولت سیزدهم خبر داد و اظهار کرد: یکی از اقدامات بسیار مهم جذب ۷۰۰ هزار نفر بیمه‌شده جدید است. خوشبختانه تمدیدهای بیمه‌ای نیز در برخی از ماه‌ها به حدود ٩٠ درصد می‌رسد.

برقراری اضافه کرد: جامعه هدف صندوق افرادی پای کار و وفاداران کشور هستند که نقش بسیار مؤثری در تأمین امنیت غذایی کشور دارند.

وی با بیان اینکه تبیین اهمیت انتخابات بسیار مهم است، ابراز کرد: هر شخصی در هر جایگاهی قرار دارد برای حضور مردم در انتخابات باید تبلیغ و تبیین کند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به اینکه در روز رأی‌گیری مردم باید حماسه دیگری خلق کنند، گفت: حضور مردم در انتخابات قطعاً معنابخش خواهد بود و شکست بزرگی برای دشمنان رقم خواهد زد.