به گزارش اکونا پرس،

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز بازی‌های تیم‌های فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و تمهیدات اندیشیده شده برای انجام این بازی‌ها گفت: یکی از گلایه‌های مجلس از وزیر سابق ورزش و جوانان نحوه مدیریت فدراسیون‌ها به خصوص رشته‌های ورزشی بود که جوانان زیادی به آن علاقه‌مندند.

وی به اتفاقات دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اشاره کرد و افزود: انتظار می رود دولت و وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برنامه‌ای برای رفع این مشکلات داشته باشند.

این نماینده مجلس با اشاره به اهمیت بازی های آسیایی گفت: برگزاری بازی های آسیایی بدون تماشگر برای تیم های پرطرفداری همچون پرسپولیس و استقلال به معنای عدم توجه به خیل مشتاقان و جوانان است؛‌ ما مشکلاتی همچون آماده نبودن ورزشگاه آزادی را شنیده‌ایم و به طور جدی پیگیری این موضوع هستیم تا باعث نگرانی بیشتر طرفداران نشود.

یوسفی در جمع بندی گفت: ما در فراکسیون ورزش حل مشکلات مربوط به برگزاری مسابقات تیم‌های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا را پیگیری می‌کنیم تا تنها دغدغه نمایندگان ایران و طرفداران آن‌ها برد بازی فوتبال و نه استرس تعمیر و تجهیز زمین بازی باشد.