به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، در این جلسه حامد خداوردی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط دبیرخانه ستاد راهبری محلات منطقه خاطرنشان کرد: دخالت شهروندان، معتمدین محلات و اعضای شورایاری در اداره شهر و مشارکت هر چه بیشتر آنها در اجرای برنامه های فرهنگی، عمرانی و اجتماعی یکی از دغدغه های مهم دکتر زاکانی است که با تلاش های صورت گرفته و رهنمودهای شهردار محترم تهران قرارگاههای محلی کار خود را به طور رسمی در 352 محله شهر تهران آغاز کرد.

وی افزود: در این مسیر نقشه راه مشخص شده و ان شالله با استفاده از تجارب پیشکسوتان محلات، معتمدین محلی و شهروندان در راه تحقق اهداف مدیریت شهری بتوان قدم های مثبت تری برداشت.

خداوردی اضافه کرد: پس از شکل گیری کامل قرارگاه های محلات، انتخاب مدیران محله و رئیس هیات امنای محلات یکی از مهمترین اقداماتی است که در دستور کار قرار خواهیم داد همچنانکه طی ماههای گذشته سوابق افراد در حوزه مدیریت محله بررسی و به ستاد راهبری محلات معرفی شده اند.

وی تصریح کرد: منطقه 22 یکی از مناطقی است که به لحاظ برخورداری از شرایط جغرافیایی و قرارگیری در وردی غربی شهر تهران و همجواری با استان البرز، به عنوان یکی از شاهرراههای اصلی شهر تهران به شمار می رود و با اقدامات عمرانی بسیار خوبی که در این منطقه شکل گرفته به عنوان یکی از مناطق در حال توسعه و در حال پیشرفت شهر تهران به حساب می آید. 

خداوردی اظهار کرد: در حوزه مشارکت های محلی در منطقه 22 می طلبد تا با شکل گیری قرارگاه‌های محلی ضمن افزایش بسترهای لازم جهت مشارکت هر چه بیشتر مردم در محلات تعلق خاطر آنها را در مشارکت با مدیریت شهری ارتقا دهیم. معاونت اجتماعی منطقه نیز تلاش خواهد کرد تا به طرق مختلف در مناسبتهای گوناگون اخوت و نزدیکی بین مدیریت شهری و شهروندان را ارتقا داده و بتوانیم با اعتمادبخشی به شهروندان در این راه بیش از پیش قدم های موثرتری در خور مردم فهیم این منطقه برداریم.