به گزارش اکونا پرس،

محمد شیری ،شهردار منطقه ۱۵ ضمن عرض تشکر و تبریک به مناسبت دهه کرامت گفت: خاور شهر با منطقه ۱۵ شهر تهران فاصله دارد و ما با حمایت شورای اسلامی شهر تهران در حال خدمات دهی ویژه به مکان های متصل شهری هستیم.

وی در ادامه از خدمات شهرداران گذشته که دراین منطقه مشغول به کار بودند تقدیر و تشکر کردند.

شهردار منطقه ۱۵ ادامه داد: امروز آیین بهره‌برداری ۱۵۰ پروژه با هزینه بالغ بر ۸۲۴ میلیارد تومان راداریم . افتتاح پایانه اتوبوسرانی خاور شهر ،ایمن سازی ۲ کیلومتری کانال خاور شهر ،بهسازی و محوطه سازی مقبره الشهدا در خاور شهر،ایجاد زیر گذرو رمپ و لوپ خیابان شوراداز بزرگراه شهید رستگار نجفی ، خروج خیابان رضوی از بن بست، افتتاح راستگرد یا کنارگذر از اتوبان امام علی (ع)به مشیریه جنوبی و به بزرگراه شهید نجفی رستگار،برق رسانی به بوستان ۱۸۶ هکتاری نرجس خاتون و توسعه چندین بوستان دیگر،بهسازی و تعویض چمن چندین زمین ورزشی ،بهره برداری سومین پایگاه کشتی در منطقه ۱۵ و ده ها پروژه دیگر که در مجموع ۱۵۰ پروژه می باشد.

وی در ادامه افزود:طبق قولی که سال گذشته برای آسفالت ریزی یکصد هزار تن را داده بودیم با حمایت شورای شهر تهران ما ۱۰۱ هزارتن آسفالت ریزی را در این منطقه داشتیم.

۴۳ هزار متر مربع پیاده روسازی در سال گذشته و ۴۲ کیلومتر نحل کشی و ۱۵۰۰ پروانه صادر و یک هزار پلاک در بافت فرسوده برای نوسازی هم جزو اقدامات سال گذشته شهرداری منطقه ۱۵ می باشد.