به گزارش اکونا پرس،

‌‌به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، صبح امروز محمد شیری شهردار منطقه به همراه معاونان و مدیران اجرایی از وضعیت نگهداشت و پروژه ها در ناحیه۴، منطقه بازدید کرد. این برنامه با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام آرمیده در بوستان کوهسار آغاز و شهردار منطقه و همراهان با حضور میدانی در محله ها از پروژه های توسعه محله ای و ظرفیت های فرهنگی و ورزشی بازدید کردند.

شهردار منطقه در جلسه ای که با حضور معتمدان محلی برگزار شد، گفت: در این دوره از بازدید ها ۳۰ مصوبه برای محله رضویه و ۳۳ مصوبه برای محله مشیریه در زمینه‌های عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، ترافیکی و اجتماعی به تصویب رسید تا ضمن توسعه منطقه ۱۵ در راستای توزیع متوازن خدمات و اعتلای عدالت و تحقق شعار «تهران شهر تلاش و سرزندگی» گام برداشته شود.

تجهیز سرای محله مشیریه، تامین روشنایی و نصب تجهیزات ترافیکی در زیرگذر انتهای خیابان ۲۰ متری اعظم، ارتقای روشنایی بوستان خلیج فارس، روکش آسفالت خیابان شهید مطلبی و ۲۰ متری اعظم، بررسی اصلاح هندسی انتهای خیابان خلیج فارس، بررسی و ایجاد دسترسی بزرگراه شهید نجفی رستگار به خیابان خلیج فارس، پیاده روسازی خیابان زرین خواه، بررسی و ایجاد دسترسی از کندرو به تندرو بزرگراه آزادگان بعد از بزرگراه شهید  نجفی رستگار، تجهیز و ایمن سازی زمین بسکتبال بوستان خلیج فارس، نصب مبلمان شهری در میدان آقانور و ... از جمله مصوبات محله مشیریه بود.

ایمن سازی ترافیکی ورودی شهرک رضویه، بهسازی نهر محدوده خیابان شهید اسکندرلو تا میدان شهید سرلک، تامین روشنایی و فضای سبز رفیوژ میانی خیابان شهید اعرابی، بهسازی فضای سبز بوستان کوهسار، رنگ آمیزی سرای محله رضویه، تجهیز سالن سرای محله رضویه، بهسازی آسفالت کوچه شهید باهنر، استانداردسازی ابعاد زمین و نیز تعویض چمن مجموعه ورزشی رضویه و ... نیز از سایر مهمترین مصوبات محله رضویه در این ناحیه بود. 

علاوه بر این ۶۳ مصوبه؛ ۳۴ مصوبه نیز در راستای اجرای طرح "الگوی خدمت " در موضوعات مختلف شامل ترافیکی، عمرانی و خدمات شهری برای محور منتخب شهید صالحی محله مشیریه  اتخاذ و تمام ابعاد و ایرادات معبر از لحاظ کارکردی و زیبایی بصری شناسایی و اصلاح می شود.

همچنین در این جلسه مصوبات دور دوم بازدید میدانی با حضور معتمدان محلی بررسی و ۶۳ مصوبه دور سوم نیز با تعیین مجری و زمان اجرای هریک از مصوبات توسط حوزه های مربوطه در زمان تعیین شده برای پیگیری در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه برنامه امروز، شهردار منطقه ۱۵، با حضور در جمع نمازگزاران مسجد نبی (ص) در محله مشیریه پاسخگوی شهروندان بود و به درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده از سوی آنان رسیدگی کرد.

حضور شهردار منطقه ۱۵ در منزل خانواده معظم شهید  « عباس دره مرادی»  و دیدار با خانواده این شهید والامقام حسن ختام بازدید میدانی چند ساعته امروز مدیریت شهری منطقه از ناحیه ۴، بود.