به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» وزیر کار و رئیس هیئت مدیره بنیاد کرامت رضوی با همراهی جمعی از اعضای هیئت مدیره بنیاد با حضور در منزل شهید «مالک رحمتی» استاندار فقید آذربایجان شرقی که در حادثه پرواز بالگرد رئیس جمهور به شهادت رسید، با همسر، فرزندان و خانواده این شهید دیدار کرد.

مرتضوی در این دیدار با ذکر سوابق همکاری خود و شهید رحمتی، بر روحیه جهادی و انقلابی شهید تأکید و یاد وی را گرامیداشت داشت.

شهید «مالک رحمتی» که سوم بهمن سال ۱۴۰۲ به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی معرفی شده بود، روز یکشنبه مصادف با ۳۰ اردیبهشت ماه همراه با آیت الله رئیسی و جمعی دیگر از شهدای راه خدمت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید «رحمتی» متولد اول فروردین ۱۳۶۱ در مراغه، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه امام صادق (ع) و دکترای حقوق خصوصی از دانشگاه خوارزمی بود و از تیر تا بهمن ۱۴۰۲ نیز به‌ عنوان معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی فعالیت کرد.

این شهید راه خدمت از سال ۱۴۰۰ تا تیرماه ۱۴۰۲ قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی بود و سوابق اجرایی دیگری چون عضویت در هیات امنا و رییس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس، عضویت در هیئت مدیره بنیاد کرامت رضوی، عضویت در هیات مدیره و قائم‌مقامی مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و مسئولیت در سطوح مدیریتی وزارت کشور و اتاق بازرگانی ایران را در کارنامه خود داشت.