برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص: سیلیس چیست و کاربرد آن، تفاوت سیلیس و سیلییکا و خواص آن، می توانید برای بررسی قیمت Silica همدان و خرید سیلیس از همدان سیلیکا؛ بزرگترین کارخانه تولید و فروش سنگ سیلیس همدان، هم اکنون کلیک کنید.

در حالت کلی کلاژن در 5 نوع وجود دارد که حدود 80 درصد وزن بافت های رابط را به وجود می آورد. در ضمن برای حفظ حالت ژلاتینی زجاجیه چشم بسیار موثر است. پس این ماده بسیار فراتر از یک ماده ساده برای تولید کرم های زیبایی می باشد. نکته مهم این است که ماده اصلی تولید کلاژن، سیلیس است. از این از این ماده در تولید قطره خوراکی سیلیس به نام قطره الن بیوتی استفاده می کنند. در ادامه از این مطلب شما را با قیمت وخواص قطره سیلیس الن بیوتی و عوارض مصرف سیلیس خوراکی آشنا می کنیم.

قطره خورکی سیلیس برای چیست؟

بیشتر افراد به اندازه کافی سیلیس در بدن خود ندارند و دلیل این امر این است که این ماده توسط کلیه ها دفع می شود. در ضمن این عنصر از سن 21 سالگی به بعد در بدن کاهش پیدا می کند و میزان کاهش آن در سن 40 سالگی به بعد با پیشرفت 1 درصد در سال افزایش پیدا می کند. پس برای جبران این نوع کمبود باید از مکمل های حاوی سیلیس مانند قرص و قطره سیلیس استفاده کرد.

این نوع قطره ها باعث حفظ روند کلاژن سازی بدن شده و شما را از عوارض کمبود این ماده در بدن نگه می دارند. در ادامه شما را با تعدادی از عوارض کمبود silica آشنا می کنیم، تا بیشتر به اهمیت مصرف این محصول پی ببرید.

کاهش تراکم استخوان ها

یکی از موثرترین روش های که به عنوان کانی سازی شناخته شده است و موجب ایجاد رسوب بلورهای استخوان می شود، سیلیس است. این ماده به طور طبیعی تراکم و قدرت مواد معدنی استخوان را افزایش می دهد؛ پس در صورت کاهش مقدار آن در بدن استخوان ها کانی سازی طبیعی خود را از دست می دهند.

به خطر افتادن سیستم ایمنی بدن و قلب

این محصول با کاهش تصلب شرایین و کاهش کلسترون خون از خطر حمله های قلبی جلوگیری می کند. همچنین موجب بالا بردن ایمنی و کنترل التهب در بدن می شود.

کاهش کلاژن سازی در بدن

همانطور که گفته شد سیلیس از عناصر اصلی و سازنده کلاژن در بدن است. این پروتئین به وفور در پوست، خون، عضلات و غضروف پیدا می شود. همچنین این ماده کمک زیادی به حفظ فنر و ارتجاع پوست، ایجاد محافظت و ساختار حیاتی در اندام ها و مفاصل مورد نیاز است. طبق بررسی ها بر روی زنان با پوست آسیب دیده و سخوخته با آفتاب این نتیجه به دست می آید که کسانی که به مدت 20 دقیقه روزانه 10 میلی گرم سیلیس مصرف می کردند؛ زبری، چین و چروک پوست، مو و ناخن های شکننده ای کمتری داشتند.

عوارض مصرف سیلیس خوراکی چیست؟

لازم به ذکر است که شما برای گرفتن بهترین نتیجه نباید از این نوع مکمل بیش از حد استفاده نمود. بدون شک مصرف بیش از اندازه آن می تواند آثار جدی برای شما داشته باشد. در ادامه شما را با عوارض آن آشنا می کنیم.

ایجاد ناراحتی های معده و سیستم گوارش

در منابع غذایی مانند برنج، خیار، گوجه فرنگی و ... این ماده وجود دارد. اما برای تولید قطره آن از گیاه دم اسب استفاده می کنند. مصرف سیلیس برای افراد سالم مشکلی به پیش نمی آورد؛ ولی مصرف آن توسط افرادی که قصد دارند از مکمل های خوراکی و طبیعی آن استفاده کنند، در دراز مدت موجب ایجاد ناراحتی های معده می شود.

خارج کردن پتاسیم از بدن

در ضمن این نوع گیاه (گیاه دم اسب) یک نوع ادرارآور بوده و موجب خارج کردن پتاسیم از بدن می شود و این خود در بعضی از داروها تداخل به وجود می آوردو باعث ایجاد مشکلات در ریتم قلب می شود.

از بین بردن ویتامین B1

این نوع مکمل حاوی آنزیمی به اسم تیامیناز است که ویتامین ب 1 یا تیامین را از بین می برد و موجب ایجاد علائم سمیت عصبی می شود در افرادی می شود که از قبل دچار کمبود تیامین هستند. پس در صورت استفاده زا این مکمل ها که حاوی گیاه دم اسب هستند، از ویتامین B کمپلکس یا مولتی ویتامین های باکیفیت استفاده کنید یا از یک پزشک معتمد مشاوره بگیرید.

خواص قطره سیلیس الن بیوتی چیست؟

قطره خوراکی سیلیکون موجب حجم عضلات ورزشکاران می شود، پس در جواب سوال آیا قطره الن بیوتی چاق کننده است، می توان نظر مثبت داشت. همچنین به افرادی که نگران کاهش حجم عضلات و بیماری های مانند آرتروز، درد مفاصل و استخوان هستند، کمک می کند. این نوع قطره و مکمل دارای فواید زیر برای سلامتی بدن هستند:

  • جلوگیری از چین وچروک و پیری پوست
  • افزایش ضخامت لایه درم
  • جلوگیری از پوکی استخوان
  • کمک به درمان و بهبود آرتروز
  • نرم شدن حرکات مفاصل
  • کمک به بهبود عوارض مرتبط با استخوان مانند جوش خوردگی استخوان های شکسته شده
  • موثر در ترمیم عوارض مرتبط با رابط و تاندون
  • کمک به کاهش اثرات بیماری های عروقی و قلبی
  • روشن شدن بافت پوست
  • موثر در افزایش رشد بدنی و تحریک کلاژن سازی برای افزایش بافت های ماهیچه ای
  • افزایش ضخامت تار موهای سر
  • افزایش رشد سریع موها
  • تقویت و افزایش استحکام ناخن ها
  • کمک به بدن برای از بین بردن اثرات تغذیه ناسالم
  • کمک به اثربخشی اعمال زیبایی مانند میکرودرم، میکرونیدلینگ و تزریق فیلر

موثرترین عامل در قیمت قطره سیلیس الن بیوتی چیست؟

مهم ترین نکته این است که مصرف روزانه 10 قطره در دو نوبت عصر و صبح به مقدار مساوی به همراه آب فراوان و آبمیوه توسط پزشکان توصیه می شود. در ضمن این محصول در دوران شیردهی، بارداری و برای کودکان زیر 4 سال مضر است. پس برای دوری از عوارض قطره سیلیس الن بیوتی در این زمان های حساس از مصرف آن خودداری کنید.

همانطور که گفته شد سیلیس یکی از عناصر اصلی برای ساخت این محصول است؛ پس استفاده از سیلیس درجه یک و باکیفیت در تولید این محصول در قیمت قطره سیلیکون بسیار موثر است. پس شما به عنوان تولید کننده این مکمل باید از مرغوب ترین Silica استفاده کنید. برای خرید انواع سیلیس ممتاز و درجه یک می توانید به بزرگ ترین تولیدکننده آن "همدان سیلیکا" مراجعه کنید.

شرکت سیلیس همدان با قریب به ۳۲ سال تجربه موفق حضور در عرصه صنعت کشور وبه عنوان اولین واحد فرآوری سیلیس در استان همدان تاسیس گردید. همواره شعار سیلیس همدان، مشتری مداری و صداقت در فروش بوده و در این راستا هدف اصلی آن افزایش کیفی محصول نهایی و عرضه آن با قیمت مناسب و بدون واسطه است بطوری که رضایت صنعتگران عزیز کشورمان درصنایعی چون شیشه ، بلور ، کریستال ، لعاب ، چینی های مظروف و بهداشتی ، صنایع تصفیه آب ، صنایع سیلیکات ، صنایع ریخته گری و دهها صنعت متنوع و مختلف دیگر گواهی بر این موضوع است.

هم اکنون شرکت سیلیس همدان یکی از اصلی ترین تأمین کنندگان عمده مواد معدنی و بالاخص سیلیس در کشور بوده و شمار محصولات این شرکت بالغ بر ۱۰ نوع می باشد. گفتنی است محصولات شرکت در کیفیت ها (خلوص تا ۹۹/۷%)، دانه بندی ها، و بسته بندی های مختلف ( فله / کیسه ۵۰ کیلویی / ۱ تنی / ۱.۵ تنی) ارائه می گردد به طوری که جوابگوی تمامی نیازهای خریدار می باشد. سیلیس ممتاز تولیدی با گذر از فیلتراسیون مگنت های پیشرفته خارجی عاری از آهن و ذرات زائد دیگر میگردد. حال که شما با قطره سیلیس چیست؛ آشنا شدید برای اطلاع از قیمت و خرید سیلیس می توانید به سایت این مجموعه به نشانی www.hamedansilica.com مراجعه کنید.