به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، در نشست مشترک بین شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی ، نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 ، سعید اسدی مدیر مجموعه تئاتر و جمعی از مدیران شهری ضمن انعقاد تفاهم نامه مشارکت و همکاری برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در پهنه رودکی ، در خصوص موضوعات مرتبط تبادل نظر شد.
نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 ضمن تشریح اقدامات انجام شده و در حال اجرای  پهنه  رودکی با بیان این که در شهریور ماه مشاور پهنه نتیجه مطالعات خود را در خصوص ارتقای کیفی فضای بوستان دانشجو و مجموعه تئاتر شهر ارائه خواهد داد؛ گفت : تأکید ما بر آسیب نرسیدن به سازه مجموعه و ایجاد فضای مناسب برای اجرای زیر ساخت های برگزاری جشنواره های مختلف است.
آبادیان با اشاره به تعاملات انجام شده برای ارتقای کیفی برنامه های فرهنگی و هنری اتعقاد تفاهم نامه بین شهرداری منطقه 11 و اداره کل هنرهای نمایشی را حائز اهمیت دانست و افزود: به منظور ساماندهی فضای بیرونی و محیطی پیرامون مجموعه تئاتر شهر به عنوان یک بنای ملی و ثبت شده و بهره مندی از محیط بوستان شهری این مرکز و مشارکت شهرداری تهران و اداره کل هنرهای نمایشی در ایجاد هویت هنری و فضای فرهنگی و برگزاری برنامه های هنری در حوزه هنرهای نمایشی و ایجاد یک محیط امن و هم افزایی در استفاده از توانایی و امکانات طرفین تفاهم نامه ای به امضای طرفین رسیده است .
به گفته شهردار منطقه 11 تولید و اجرای آثار هنری با موضوع شهر و شهروندی و توجه به موضوعات زندگی از جمله برنامه هایی است که از این پس توسط اداره کل هنرهای نمایشی در پهنه رودکی و فضای بوستان دانشجو برای عموم شهروندان اجرا خواهد شد.
در ادامه شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی در دیدار با شهردار منطقه 11 ضمن تشکر از اجرای طرح انضباط شهری پیرامون تئاتر شهر و خیابان ولی عصر (عج) ، از برقراری نظم و بازگشت آرامش  در این پهنه ابراز رضایت کرد و برگزاری جشنواره های مختلف  و اجراهای ویژه در محل بوستان دانشجو را اقدام ارزنده ای برای کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد که می تواند محیط پیرامونی تئاتر شهر را تحت تأثیر قرار دهد.
بر اساس این گزارش تفاهم نامه مشارکت و همکاری برنامه های فرهنگی و هنری برای مدت 2 سال به امضای شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی و نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 رسید.