برای پاسخ به این دسته از افراد باید به چند سال قبل یعنی آگوست سال 2017 برگردیم، زمانی که از ورود اولین صفحه وب به دنیای دیجیتال 26 سال می‌گذشت. پس از آن زمان دنیای اینترنت با سرعتی چشمگیر پیشرفت کرد، بیش از یک میلیارد دامنه ثبت شده، این رشد فزاینده را به خوبی نشان می‌دهد. البته از این تعداد دامنه ثبت شده تنها یک چهارم آن‌ها به معنای واقعی فعال هستند و بقیه آن‌ها غیر فعال‌اند. از بین این 250 میلیون وبسایت فعال، تعداد محدودی از آن‌ها ترافیک و بازدید روزانه دارند، و فضای رقابت برای کسانی که می‌خواهند وبسایت جدید راه اندازی کنند وجود دارد. 

چرا باید وبسایت داشته باشیم؟

طبق تحقیقات انجام شده در آمریکا، 49 درصد از مشاغل کوچک، وبسایت ندارند، این آمار در ایران مطمئنا بسیار بیشتر است. اما چرا داشتن وبسایت اینقدر مهم است؟

طبق تحقیقاتی که در کانادا انجام شده، مردم کانادا حدود 36.3 ساعت در ماه را صرف جست‌وجو در اینترنت می‌کنند (کمی بیش از یک ساعت در روز)، این عدد در بین شهروندان آمریکا در حدود 35.2 ساعت است. با وجود اینکه آمار دقیقی در دست نیست، اما این آمار در ایران بسیار بیشتر است. برخی از بررسی‌ها نشان می‌دهد بیش از 40 میلیون کاربر اینترنت در ایران وجود دارد که روزانه بین 5 الی 9 ساعت از از فضای دیجیتال استفاده می‌کنند. 

همانطور که مشاهده کردید تعداد کاربران اینترنت بسیار زیاد است، داشتن وبسایت برای کسب و کارتان مانند داشتن مغازه‌ای است که در تمام طول شبانه روز باز است و تعداد بسیار زیادی از کاربران به کسب و کار شما دسترسی دارند و می‌توانند محصول و یا خدمات ارائه شده توسط شما را ببینند و از شما خرید کنند. این تنها یکی از مزیت‌های داشتن وبسایت است، در ادامه به چند مزیت دیگر از داشتن وبسایت اشاره می‌کنیم:

• امروزه مردم بیشتر اطلاعات خود را از طریق اینترنت به دست می‌آورند.

• طراحی وبسایت به کسب و کار شما اعتبار می‌بخشد.

• طراحی وبسایت راه جدیدی برای کسب مخاطبان بیشتر و در نتیجه افزایش درآمد شماست. 

• خریدهای اینترنتی هرساله رو به افزایش است. 

• داشتن وبسایت مشتریان را ب سمت شما هدایت می‌کند.

چگونه وبسایت خوبی برای کسب و کار خود داشته باشیم؟

طراحی سایت یک کار تخصصی است و هر کسب و کاری نمی‌تواند خودش به طراحی سایت تخصصی بپردازد و برای این کار باید از متخصصان این حوزه کمک بگیرد. برای اینکه وبسایت شما بتواند ترافیک خوبی ایجاد کند و روزانه مخاطبان زیادی از آن بازدید کنند، باید یک سایت حرفه‌ای و مخاطب پسند طراحی کنید. امروزه شرکت‌های بسیاری کار طراحی سایت را انجام می‌دهند، البته شما نمی‌توانید به هر شرکتی اعتماد کنید، چرا که برخی از سودجویان به بهانه هزینه کمتر برای طراحی سایت، یک کار بی‌کیفیت به مخاطب ارائه می‌دهند. 

آژانس دیجیتال مارکتینگ اینتن یکی از شرکت‌هایی است که در حوزه طراحی و بهینه سازی سایت فعالیت دارد، این تیم با در اختیار داشتن افراد با تجربه و ماهر به طراحی سایت می‌پردازد، و با هزینه‌ای مناسب کاری با کیفیت بسیار بالا به شما تحویل می‌دهد. 

نمونه کارهای آژانس دیجیتال مارکتینگ اینتن

همان طور که گفتیم کسب و کارها نمی‌توانند به هر شرکتی اعتماد کنند، یکی از راه‌های اعتماد به شرکت‌های طراحی سایت، دیدن نمونه کارهای آن‌هاست. همکاری با شرکت‌ها و کسب و کارهای بزرگ و معتبر نشان‌دهنده مهارت، تجربه و مورد اعتماد بودن آن شرکت است. چند نمونه از شرکت‌ها و کسب و کاهایی که طراحی و بهینه‌سازی سایت خود را به آژانس دیجیتال مارکتینگ اینتن سپرده‌اند عبارت‌اند از:

• طراحی سایت استیل البرز

• طراحی سایت شرکت درسا فمیلی (همراه اول)

• سئو سایت روزنامه دنیای اقتصاد

• طراحی سایت دکتر داوودیان

• طراحی سایت شرکت حسابداری تدبیر

• طراحی سایت تالار قصر رز

• طراحی سایت مجتمع فنی تهران (نمایندگی میرداماد)

• سئو سایت لیان استانبول

• سئو سایت آموزشگاه موسیقی سازنو

• طراحی سایت فرشگاهی ایستگاه موبایل

• و طراحی و سئو بسیاری دیگر از شرکت‌ها و کسب و کارهای بزرگ 

طراحی سایت اینتن

رتبه‌بندی سایت در گوگل

تاکنون چند بار برای اطلاع از موضوع و یا خبری خاص، از طریق اینترنت جست‌وجو کرده‌اید؟ از این تعداد جست‌وجو چند بار برای پیدا کردن مطلب مورد نظر خود به صفحه دوم گوگل مراجعه کرده‌اید؟ صفحه سوم چطور؟ و یا صفحه دهم؟!

اکثر ما اطلاعات مورد نیاز خود را در همان صفحه اول گوگل به دست می‌آوریم و حتی به صفحه‌های بعدی گوگل نمی‌رویم، بنابراین تنها داشتن یک وبسایت کافی نیست بلکه رتبه شما در گوگل بسیار مهم است، اگر وبسایت شما در صفحه دهم و یا حتی سوم گوگل نشان داده شود احتمال دیده شدن شما توسط مخاطب بسیار پایین می‌آید. 

پس باید به دنبال شرکتی باشید که یک سایت حرفه‌ای برایتان طراحی کند و اصول سئو سایت و دیگر اصول را رعایت کند. شرکت آژانس دیجیتال مارکتینگ اینتن با شعار “WITH INTEN IN TOP 10” است. یعنی "با اینتن جزو 10 تای اول باشید".

این تیم حرفه‌ای و با تجربه با طراحی یک وبسایت حرفه‌ای در زمینه‌های شرکتی، فروشگاهی، پزشکی، خبری و دیگر زمینه‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا در صدر نتایج گوگل باشید و از رشد کسب و کارتان لذت ببرید.