به گزارش اکونا پرس،

باشگاه استقلال تهران برای ورود به کورس قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر شدیداً نیازمند آن بود که در نقل و انتقالات زمستانی، تیمش را تقویت نماید و دوباره به اوج بازگردد، اما این اتفاق هرگز رقم نخورد تا مدیران آبی‌ها به شکلی باورنکردنی از فاجعه‌ای که در باشگاه آبی‌ها رقم زدند، به دست خود پرده‌برداری کنند و جنگ مدیران قبلی با مدیران فعلی همه چیز را لو بدهد!

استقلال مشخصاً در بازار نقل و انتقالات هیچ برنامه‌ای را در دست اجرا نداشت و خیلی زود دستش رو شد تا مذاکره نمایندگان این باشگاه با بازیکنان از دست رفته‌شان همانند: سرور جپاروف، امید نورافکن و ... ثابت کند که آنها هنوز در گذشته حبس شده‌اند و به دنبال جبران اشتباهات خود هستند و از آینده غافل شده‌اند.

تمامی گزینه‌های استقلال یکی پس از دیگری لغو شدند تا دست آخر دعوای سیدرضا افتخاری و امیرحسین فتحی وفتح الله زاده مشخص کند که نبود پول در خزانه باشگاه، دلیل اصلی لغو شدن گزینه‌های نقل و انتقالاتی آبی‌ها، پیشخور شدن پول اسپانسرها تا 3 سال دیگر و غیب شدن بودجه باشگاه و نبود پول فروش بازیکنان در گذشته، یکی پس از دیگری انقضای مذاکرات را به پایان برساند!

شاید تنها برنده این تعطیلات زمستانی در مذاکرات نقل و انتقالاتی، سرور جپاروف بود که برای مدیران استقلال شرط گذاشت تا زمانی که طلبش در گذشته پرداخت نشود به تهران بازنخواهد گشت! او 135 هزار دلار طلب خود را دریافت کرد و پس از آن دیگر حتی جواب تماس‌های استقلالی‌ها را هم نداد تا آخرین باقی‌مانده حساب بانکی استقلال هم اینگونه از دست برود! استقلال دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد، درهای ورودی باشگاه بسته‌شده‌اند و حضور هر بازیکنی در این تیم، چیزی جز یک شایعه بی‌اساس نیست!