به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه9، مجید امانی معاون فنی و عمرانی منطقه9 با اعلام این خبر گفت: به منظور افزایش سرانه های درمانی در غرب تهران، فاز نخست عملیات اجرایی احداث درمانگاه شهرداری منطقه9 با پیشرفت 95%درصدی در مراحل پایانی می باشد.

وی افزود: درمانگاه شهرداری منطقه9 با زیر بنای 800 متر مربع در دو بخش کلینیک و پاراکلینیک دربرگیرنده کاربری هایی از جمله؛اتاق عمل سرپایی، اتاق پزشک، مطب های عمومی و تخصصی، سرم تراپی آقایان و بانوان، تزریقات، اتاق CSR ، اتاق پسماند و پذیرش و فضاهای عمومی می باشد.

معاون فنی و عمرانی منطقه9 عنوان کرد: بخش شمالی با کاربری دندان پزشکی دارای سه یونیت، فضای آزمایشگاه شامل پاتولوژی و میکروب انگل شناسی و همچنین فیزیوتراپی با 5 کابین و مکانوتراپی و پاویون مراحل پایانی خود را می گذراند.

وی در ادامه بیان داشت: این درمانگاه دارای داروخانه و انبار دارو با فضای مناسبی است که ظرفیت شبانه روزی شدن آن نیز وجود دارد.

امانی در خاتمه ابراز امیدواری کرد و گفت: این پروژه با همکاری شرکت شهر سالم و دانشگاه علوم پزشکی طی تفاهم نامه ای در حال اجرا می باشد که امید است به زودی شاهد افتتاح این مجموعه درمانی در منطقه9 برای کارکنان شهرداری و شهروندان باشیم.

شایان ذکر است پروژه درمانگاه شهرداری منطقه9 در انتهای بلوار استاد معین، نبش خیابان شهید دستغیب واقع شده است.