به گزارش اکونا پرس،

عباس الیاسی از انتخاب غلامرضا صادقیان به‌عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی اقتصادی تراکتور، خبر داد و بیان داشت: با عنایت به شرایطی که طی سال گذشته تجربه  کردیم، اعمال تغییرات بنیادی در ساختار ورزشی و اقتصادی باشگاه تراکتور را در دستور کار قرار دادیم که در این راستا، برای حضور پرقدرت در فصل آتی فوتبال کشور به دنبال یک مدیر بومی با سوابق ورزشی و اقتصادی بودیم.

رییس هیأت مدیره باشگاه تراکتور با اشاره به سوابق ورزشی و اقتصادی غلامرضا صادقیان اظهار داشت: ایشان درهیات مدیره باشگاه گسترش فولاد حضور داشته و در مجموعه‌های مختلف اقتصادی نیز مدیریت کرده‌اند، و با توجه به معیارهایی که مالک باشگاه و هیات مدیره مدنظر داشتند، آقای صادقیان به سمت مدیرعامل باشگاه انتخاب شد.

الیاسی با بیان اینکه خوشبختانه شرایط باشگاه تراکتور نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده، خاطرنشان کرد: زمانی در این باشگاه بازیکنان شاخص سرباز جذب می‌شد، ولی اکنون اغلب بازیکنان بزرگ آرزوی حضور در تراکتور را دارند و این موضوع نشان دهنده حرکت باشگاه در مسیر درست است.

وی عدم ثبات مدیریتی را یکی از مشکلات تراکتور در فصل گذشته دانست و یادآور شد: سال گذشته به‌دلیل محدودیت‌هایی که از جهت نبود فرصت کافی برای برنامه ریزی و اقدامات مدنظر داشتیم نتوانستیم به نحو مطلوب عمل کنیم و متاسفانه از بابت عدم ثبات مدیریتی نیز ضربه خوردیم و بر همین اساس حساسیت‌مان جهت انتخاب مدیرعامل جدید بیشتر بود.

عباس الیاسی توجه به رویکرد ورزشی و اقتصادی را در هدفگذاری کلان باشگاه تراکتور مورد تاکید قرار داد و افزود: ما توجهی به مسایل سیاسی نداریم و صرفا مجموعه‌ای فرهنگی، ورزشی و اقتصادی هستیم و بر همین اساس برنامه‌های خود را پیش می‌بریم.

رییس هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی اقتصادی تراکتور در پایان اظهارتش عنوان داشت: امیدواریم با ساختار جدیدی که در باشگاه تراکتور ایجاد می‌شود، گام‌هایمان در راه موفقیت را محکم‌تر و سریع تر برداریم تا خواسته‌های هواداران پرشورمان به بهترین شکل ممکن محقق شود.