به گزارش اکونا پرس،

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام سرتیپ صیاد خدایی گفت: ترور این شهید والامقام نشانه زبونی و خواری مدعیان دروغین حقوق بشر و تلاش مذبوحانه شان در جهت سرپوش گذاشتن به شکست های مفتضحانه برابر جبهه مقاومت است و مطمئناً بی پاسخ نخواهد ماند.

متن پیام بدین شرح است :   

بسم الله الرحمن الرحیم

 شهادت مظلومانه و پرافتخار مدافع حرم سردار رشید اسلام "سرتیپ دوم پاسدار صیاد خدایی" را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا( مدظله العالی ) ، پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهدان مومن مقاومت اسلامی و خانواده معظم تبریک و تسلیت عرض می نمایم .

بی شک صیاد عزیز که عمر خود را با مجاهدت در مسیر نورانی ولایت و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت ( ع ) و دفاع از  آرمان های بلند انقلاب و نظام اسلامی و امنیت، عزت و سربلندی ایران عزیز سپری کرد ، برای همیشه الگوی مهاجران الی الله و پاسداران فداکاری و سلحشور است که در اخلاص، گمنامی و ساده زیستی در سپهر شرافت و مردانگی اوج می گیرند.

ترور این شهید والامقام نشانه زبونی و خواری مدعیان دروغین حقوق بشر و تلاش مذبوحانه شان در جهت سرپوش گذاشتن به شکست های مفتضحانه برابر جبهه مقاومت است و مطمئناً بی پاسخ نخواهد ماند.

از درگاه خداوند منان برای آن سردار عالیقدر و شهید والا مقام رضوان الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای خانواده معظم و بازماندگان و همرزمان مکرم او ثبات قدم در تداوم راه شهیدان طلب می کنم .