به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، طی این بازدید که با حضور مهندس "صفا صبوری دیلمی" معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مدیران ارشد این معاونت و مهندس "سید محمد فیاض" شهردار منطقه 18 برگزار شد، بخش های مختلف پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) مورد پایش  قرار گرفت و گزارشی از فعالیت های اجرایی انجام شده و نیز اقدامات پیش رو به سمع و نظر بازدیدکنندگان رسید.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، در ادامه این بازدید میدانی به اتفاق معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و شهردار منطقه 18 به کارگاه پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی در جنوب غرب پایتخت رفت تا آخرین وضعیت تکمیل تقاطع غیرهمسطح این بزرگراه با میدان جانبازان را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.

متعاقب بازدید میدانی حجت نظری از این 2 پروژه راهگشای عمرانی، مهندس صبوری معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با همراهی مهندس "جواد قربانی اصیل" مدیرعامل شرکت یادمان سازه و شهردار منطقه 18 در پروژه بازسازی مجموعه ورزشی امام رضا(ع) حضور یافت.

مهندس صبوری پس از استماع گزارش مدیرعامل شرکت یادمان سازه با موضوع مطالعات صورت گرفته در خصوص تغییر چمن ورزشگاه امام رضا(ع)، مطالعات ژئوتکنیک و مشکلات خاک و تامین آب، طی سخنانی مصوبه شورای اسلامی شهر تهران درخصوص مجموعه ورزشی امام رضا(ع) را مورد اشاره قرار داد و خواستار تسریع در حل و فصل مسائل زیرساختی به منظور جلوگیری از نشست زمین و همچنین تامین آب مجموعه شد.

پروژه بازسازی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) از جمله پروژه های تعمیر و تجهیز فضاها و اماکن ورزشی در محدوده منطقه 18 شهرداری تهران است.