این روزها شبکه نمایش خانگی یکی از اصلی ترین راه های استفاده از اوقات فراغت برای مشاهده فیلم و سریال است چرا که بسیار در دسترس تر بوده و مانند تلویزیون و ماهواره و ... نیازی به حاضر شدن در ساعت خاص، برای مشاهده فیلم و سریال نمی باشد و میتوانیم در ساعت دلخواه و مطابق وقت آزاد خود، به مشاهده فیلم و سریال بپردازیم. سبزپندار در همین راستا با بررسی کامل نیازهای مخاطبین به آماده سازی فیلم و سریال های ایرانی و خارجی با دوبله فارسی و زیرنویس های هماهنگ شده و چسبیده پرداخته است و همچنین امکانات جانبی کاربردی نیز برای کمک به مخاطبین برای انتخاب فیلم مناسب را فراهم آورده است. همچنین شما میتوانید در سبزپندار بدون مشاهده هیچگونه تبلیغات آزاردهنده و با سرعت بالا به مشاهده و دانلود فیلم و سریال ها بصورت کاملا قانونی بپردازید. شایان ذکر است بسیاری از محصولات شبکه نمایش خانگی و فیلم و سریال های ایرانی نیز بصورت قانونی و رایگان از طریق سبزپندار در دسترس می باشند.

شبکه نمایش خانگی

محصولات شبکه نمایش خانگی از پرطرفدارترین محصولات ایرانی میباشند و کاربران بسیاری تمایل به دنبال کردن فیلم و سریال های نمایش خانگی ایرانی دارند. این فیلم و سریال ها که مطابق با نیاز و سلیقه مخاطبین ایرانی ساخته شده اند، روز به روز با افزایش کیفیت چشمگیری مواجه اند و شاهد حضور کارگردانان و سرمایه گزاران جدید در این شبکه هستیم. همچنین اخیرا میتوانیم حضور ژانرهای جدید را نیز در این شبکه شاهد باشیم در حالیکه پیش از این بجز محصولات خارجی، در برخی از این ژانر ها هیچگونه محصول ایرانی ای موجود نبوده است. از جمله ژانر ترسناک که اخیرا سریال هایی در این ژانر تولید شده است مثل سریال آنها و همچنین تالک شو های جذاب، رئالیتی شو ها با حضور بازیگران مطرح، سریال های اکشن و ...

در ادامه به معرفی چند سریال جدید شبکه نمایش خانگی میپردازیم.

 

Untitled1

سریال میدان سرخ

میدان سرخ یکی از جدیدترین تولیدات شبکه نمایش خانگی است که داستانی اکشن و هیجان انگیز دارد. این محصول به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان ساخته شده است. فیلمبرداری این اثر از تابستان 1399 آغاز شده و تا اوایل سال 1400 ادامه داشته است. میدان سرخ از جمله سریال های جذاب و پربازیگر شبکه نمایش خانگی است که در آن بازیگران مطرح زیادی به ایفای نقش پرداخته اند. 

برخی از بازیگران میدان سرخ عبارتند از: حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، علی مصفا، امیرحسین آرمان، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امید روحانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان، سحر نظام دوست، رضا یزدانی و ستاره اسکندری هستند. همچنین تهیه‌کننده این اثر برعهده آقای جواد نوروزبیگی بوده و نویسندگی آن را نیز خانم سارا سلطانی و آقای علی مسعودی نیا انجام داده اند.

دانلود سریال میدان سرخ با پنج کیفیت 480p – 720p – 1080p – 1080Hq – Bluray  از طریق سبزپندار در دسترس میباشد و شما میتوانید هر هفته قسمت جدید این سریال را دانلود و مشاهده کنید.  میدان سرخ 26 قسمت است و در تابستان 1400 از شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

 

Untitleddd

سریال جزیره

سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم از جدیدترین آثار شبکه نمایش خانگی است. این سریال داستان زندگی صحرا خبرنگار جسوری که در عشق شکست خورده و تحقیر شده، به دنبال برابری با ارشد شاهنگ، معشوق خود که از خانواده اصیل و ثروتمندی بوده تصمیمات ماجراجویانه ایی میگیرد و وارد روابط تجاری پیچیده‌‌‌ای می‌شود که زندگی او و خانواده شاهنگ را دستخوش تغییرات اساسی می‌کند را به تصویر می کشد برخی از بازیگران سریال جزیره عبارتند از: محمدرضا فروتن، امیر مقاره، حسام منظور، میترا حجار، هنگامه قاضیانی، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه.

سریال جیران

سریال ایرانی جیران به کارگردانی حسن فتحی سریالی جذاب است که داستانی را در دوران قاجاریه روایت می کند. این سریال داستانی عاشقانه و تاریخی را از زندگی ناصر الدین شاه قاجار با جیران، بعد از مرگ امیر کبیر تا حدود شش سال بعد از آن روایت می کند.

همراه با سریال جیران دو سریال ایرانی آهوی من مارال و قبله عالم نیز کلید خورده اند که هر دو داستان هایی در زمان ناصرالدین شاه قاجار را به تصویر می کشند. از بازیگران این سریال ایرانی می‌توان به بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، ستاره پسیانی، غزل شاکری، سمیرا حسن پور، کاشانه اقشاری نژاد، نهال دشتی، الهام نامی و مهدی کوشکی اشاره کرد. از شخصیت های تاریخی که در سریال "جیران" به آنها پرداخته شده است می توان به ناصرالدین شاه، جیران، میرزا آقاخان نوری صدراعظم ایران بعد از امیرکبیر، ملک‌ جهان خانم مهد علیای ایران، ملک‌ زاده خواهر ناصرالدین شاه، گلین، تاج‌ الدوله، شکوه السلطنه و ستاره خانم زنان عقدی ناصرالدین شاه و همچنین عده‌ ای از رجال و نسوان اوایل عهد ناصری از جمله خدیجه همسر محمد شاه اشاره کرد. سریال جیران بصورت هفتگی از رسانه سبزپندار منتشر شده و کاربران عزیز میتوانند با دانلود کیفیت دلخواه، به مشاهده این سریال جذاب ایرانی بپردازند.

آرشیو دانلود سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی در سبزپندار کامل بوده و شما میتوانید همه سریال هایی که پیش از این در این شبکه نمایش داده شده است را دانلود و مشاهده کنید. برخی از این آثار عبارتند از: مردم معمولی، خوب بد جلف، شهرزاد، مانکن، کرگدن، آقازاده، همگناه، هیولا، دراکولا، ممنوعه، ریکاوری، بالشها و صدها سریال جذاب دیگر که در اختیار شما قرار دارند.

همچنین کاربران عزیز میتوانند با عضویت در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام سبزپندار نیز هر روز از جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی انتشار یافته در سایت باخبر شده و برای دانلود آن اقدام کنند. همچنین در صفحه اینستاگرام علاوه بر اطلاع رسانی پخش فیلم و سریال ها، مواردی از جمله: تصاویر روز از بازیگران، پشت صحنه سریال ها و فیلم ها، سکانس ها، انتشارقسمت های مختلف  سریالها و اخبار روز سینمای ایران و جهان نیز منتشر می شود.