به گزارش اکونا پرس،

اتلتیکومادرید پنج‌شنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت و با دو گل پیروز شد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: گل ثانیه ۲۵ ما به این خاطر به ثمر رسید که بازیکنان جای‌گیری خوبی در زمین حریف داشتند و خود را برای آن آماده کرده بودند. گل‌های ما از طریق فشار به مدافعان حریف به دست آمد. ما به دنبال چنین کاری هستیم. این گل‌ باعث شد راحت‌تر به بازی ادامه دهیم. بازی گروهی که در این فصل ارائه دادیم و هوش آنتوان گریزمان و کوکه در این اتفاق‌ها تعیین کننده بود.

سرمربی اتلتیکومادرید درباره بهتر بودن گل فرانچسکولی یا کریستیانو رونالدو اظهار کرد: گل قیچی برگردان فرانچسکولی بهتر بود چون با سینه آن را کنترل کرد. ما درباره دو گل تماشایی حرف می‌زنیم.

بازیکنان اتلتیکو در اواخر بازی خسته به نظر می‌رسیدند و این قضیه در رابطه با داربی پیش‌رو نگران کننده است. سرمربی آرژانتینی در این باره گفت: خسته شدن در پایان بازی موضوع عادی است و نگران بازی یک‌شنبه (دیدار مقابل رئال مادرید) نیستیم.

سیمئونه در مورد شانس قهرمانی تیمش در لیگ اروپا اظهار کرد: به بازی بعد فکر می‌کنیم. سعی خواهیم کرد به بارسلونا نزدیک شویم. سپس بازی دیگری در لیگ اروپا پیش‌رو داریم. کلمات کاری نمی‌کنند و تنها باید با عمل کردن خود را نشان دهیم.

سرمربی قرمز و سفیدپوشان در ادامه افزود: اکنون از همه مهم‌تر بازی یک‌شنبه است. تنها به نزدیک شدن به بارسلونا فکر می‌کنم.

سرمربی آرژانتینی به تمجید از دیگو کاستا پرداخت و گفت: او دیشب بهترین بازی‌اش را انجام داد. کاستا یک جانور است. دوندگی زیادی داشت. حریفان را تحت فشار قرا می‌داد و در مجموع نمایش خیلی خوبی داشت.

سیمئونه در پایان به پیروزی دو بر صفر تیمش اشاره کرد و گفت: بازی های حذفی همیشه خطرناک هستند. هرگز نمی‌توانید با یک پیروزی به صعود به دور بعد مطمئن باشید. پیروزی دو بر صفر اهمیت زیادی دارد اما هنوز صعودمان قطعی نشده است.