به گزارش اکونا پرس،

مسابقه شب گذشته بین دو تیم لیورپول و بارسلونا با نتیجه‌ای باور نکردنی و دور از انتظار به پایان رسید و سبب حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا شد. برد قاطع لیورپول در مقابل بارسلونا سبب شد تا بهترین تیم لالیگا تمام امیدهای خود را برای رسیدن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان و دستیابی به جام قهرمانی از دست بدهند.

عملکرد بازیکنان لیورپول در خانه خود چیزی کم از معجزه نداشت و در حالی که بازی رفت را با ۳ گل خورده و تنها ۱ گل زده به حریف باخته بودند، در ۹۰ دقیقه طوفانی توانستند ۴ بار دروازه بارسلونا را باز کنند. بسیاری از کارشناسان ورزشی و طرفداران دو تیم ضمن ابراز شگفتی خود از نتیجه رقم خورده، این مسابقه را رویارویی امید و غرور با یکدیگر دانستند.

محمد صلاح ستاره مسلمان تیم لیورپول که به دلیل مصدومیت قادر به حضور در مسابقه دیشب نبود و از روی سکوی تماشاگران بازی را تماشا می‌کرد، پس از پایان بازی با حضور درون زمین شادی خود را از برد قاطع تیمش با دیگر هم‌تیمی‌های خود تقسیم کرد. تصویر منتشر شده از نوشته روی لباس محمد صلاح « هیچ وقت تسلیم نشو» و اندوه مسی در مقابل تماشاگران لیورپول از جنجالی‌‌ترین تصاویر بازی شب گذشته بودند.

در ادامه دو تصویر متفاوت از ستارگان بارسلونا و لیورپول را مشاهده می‌‌کنید:

شب رویایی لیورپول، امید مسی برای دستیابی به جام را ار بین برد

شب رویایی لیورپول، امید مسی برای دستیابی به جام را ار بین برد