به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر محمودزاده در این مراسم با اشاره به اهمیت شهادت سردار سلیمانی در ترسیم جغرافیای مقاومت گفت: زیارت مزار متبرک شهیدسلیمانی ، سردار دل ها از نزدیک در ایام شهادت ایشان حال و هوای غیرقابل توصیفی دارد.

وی در توصیف شخصیت سردار دل ها گفت: ادعا نداشتن شهید سلیمانی در عین متخصص بودن در حوزه تحت امر خود همواره تمام مشتاقان شخصیت ایشان را تحت تاثیر قرار می داد.

دکتر محمودزاده، رییس هیات مدیره  شرکت مخابرات ایران با اشاره به  نفوذ معنوی والسابقون انقلاب اسلامی مانند شهید بهشتی و شهید مطهری گفت: در دوره بعد از جنگ، شهید سلیمانی نیز نقش رهبری بر دلها داشت و حرکت جمعی قلب ها را با ایجاد باور واقعی عوض می کرد.

 

مهندس سلطانی نیز با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: شهید سلیمانی نمونه یک سرباز کامل و تابع ولایت بود که هریک از ما نیز به سهم و نوبه خود می توانیم با عمل به سیره این شهید بزرگوار ، از چشمه گوارای ولایت پذیری بهره مند شویم.

وی با تسلیت فرارسیدن ایام چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به تمام مشتاقان شخصیت والای ایشان و تشکر از همکاران مخابرات منطقه کرمان  واداره کل ارتباطات در برگزاری این مراسم بیان کرد: پیدا کردن لیاقت زیارت سردار سلیمانی در مراسم سالگرد ایشان، نشانه طلبیده شدن توسط این الگوی مقاومت و ولایت پذیری است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در مورد شهدا وبه ویژه شهید سلیمانی صحبت کردن بسیار سخت است و برای صحبت از مقام شامخ ایشان، باید تلاش کنیم پیرو منش و مکتب سلیمانی باشیم.

مهندس سلطانی گفت: انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، حقیقتا نمونه ای از پیشامدهای صدر اسلام است و یکی از این پدیده های نایاب که پیوند دهنده به قران و ائمه اطهار است، رهروی و پیروی از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: مکتب حاج قاسم، مکتب قرآنی «أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ»، است و همین آیه شریفه و تدبر در آن، می تواند هرکدام از ما را به اندازه ظرفیت معنوی و روحی خود به آرمان ها ومکتب حاج قاسم سلیمانی نزدیک سازد.

مهندس دهناد نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در این مراسم گفت: فضای جلسه  و نشست در گلزار شهدای کرمان معطر به عطر حضور معنوی شهید سلیمانی است  و ویژگی های سردار به اندازه ای کم نظیر است که در هیچ سخنرانی و مقالی نمی گنجد.

وی با اشاره به حکومت همیشگی نام ویاد سردار بر دل های مردم، گفت:  منش و مکتب ایشان به اندازه ای مهم است که نام مکتب بر خود گرفته است.

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: شهید سلیمانی حقیقتا یک فرد نبود ، بلکه یک مشی مشخص برای زندگی شرافمتندانه به معنای حقیقی بود که عطر حضور ایشان تا ابد برای مومنان و ولایت پذیران ، مشخص کننده ی سیره ی حقیقی زندگی مومنانه و شهادت طلبانه با تکیه بر اصول اسلام حقیقی است

مهندس دهناد گفت: ایشان واقعا حسینی بود و ولایت پذیری، پرهیز از عافیت طلبی، مهربانی و تواضع نسبت به مردم از ارکان مکتب والای شهید سلیمانی است.

او با اشاره به اینکه شهید سلیمانی فقط یک فرد نیست
یک تفکر است
یک اعتقاد است افزود : شهید سلیمانی یک مکتب است ، یک الگوی تمام عیار است ، برای کسانی که مشی برای  زندگی شرافت مندانه  می خواهند و برای کسانی که می خواهند در جمع ملت امام حسین باشند

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی به شخصیت کم نظیری در جامعه ما تبدیل شد گفت: امروز نام این شهید بزرگوار بالاتر از همه جناح ها و جریان های سیاسی در قلوب آحاد مردم قرار داردو نامش همچنان بر قلب ها حکومت می کند.

واقعا راز این ماندگاری جیست ؟

وی افزود:  واقعا این شهید بزرگوار چه کرد که در قلوب ملت ایران و بلکه قلوب همه مردم منطقه قرار گرفت،بگونه ای که منش و رفتارش به عنوان مکتب شهید سلیمانی نام گرفته است،خود این شهید بزرگوار فرمود ما ملت امام حسینینم،حسینی بودن فقط شعارش نبود،بلکه در عرصه عمل واقعا حسینی بود.

مهندس دهناد گفت: همان سیره مالک اشتر، همان سیره قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس،یعنی ولایت پذیری و ولایتمداری به معنای کامل جهاد فی سبیل الله و پر هیز از عافیت طلبی، اخلاص در عمل و اقدام فقط برای خدا،تواضع و فروتنی و مهربانی نسبت به همه مردم، این چهار محور مهم ارکان مکتب شهید سلیمانی است.

وی افزود: ما برای ادامه انقلاب برای تقویت و کار آمدی نظام امروز به شدت نیازمند ترویج و عمل به این ارکان مهم هستیم، انشالله خداوند ما را قدر دان ایثار گری و از خود گذشتگی این شهید بزرگوار قرار دهد، چرا که شهید سلیمانی تصویرگر شکوه ایرانی  و معنای حقیقت مسلمانی بود و پرواز در آغوش شهادت بی‌شک زیبندۀ حاج قاسم سلیمانی بود.

همچنین در این مراسم ، خانواده گرامی شهید پورجعفری از همرزمان شهید سلیمانی، سردار دل ها ضمن ایراد سخنانی در تکریم شهدای مقاومت و خاطراتی از شهید پورجعفری همرزم سردار سلیمانی ، یاد و خاطره شهیدان مقاومت و شهیدان مدافع حرم و طریق القدس را زنده نگاه داشتند.

 

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با جوانان شرکت دانش بنیان دیدار کرد
در ادامه این مراسم، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ضمن‌بازدید از موکب معجزه مقاومت در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد این شهید عالیقدر با جوانان شرکت دانش بنیان دیدار کرد و پای صحبتهای آنان در زمینه های رشد علمی و فناوری و ساخت دستگاههای پیچیده پزشکی با همت و تلاش شبانه روزی جوانان توانمند این شرکت نشست .

او با ابراز خرسندی از کسب این موفقیت تداوم این حرکت و ارتقای سطح علمی و رسیدن به فناوری های روز دنیا را در آینده ای نزدیک از درگاه خداوند خواستار شد .

مهندس آذری مدیر مخابرات منطقه کرمان در نیز در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک ولادت دخت نبی اکرم اسلام وبانوان گرامی مخابرات ، گزارشی از اقدامات صورت گرفته جهت هرچه باشکوه برگزار شدن این مراسم ارائه داد

گفت : ارتباطات فیبر نوری برای دستگاههای از جمله صدا وسیما و گلزار شهداء را فراهم شده است همچنین  با برپایی موکب خدمت رسانی وارسال پیام اطلاع رسانی به زائرین شهر کرمان در حال فعالیت است.

وی دراین مراسم ضمن خیر مقدم به رییس و اعضای هیات مدیره ، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در راستای حضور شان در این مراسم و تجدید میثاق با شهدای مخابرات و خصوصا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش احساس خرسندی کرد و اظهارداشت :  تمامی همکاران از مدیران تا کارشناسان در تمام حوزه ها در جهت خدمت رسانی به مردم گامهای موثری برمی دارندتا این خدمت رسانی را به نحو مطلوب انجام دهند.

از رئیس هیات مدیره ، اعضای هیات مدیره ،مدیر عامل شرکت ومدیر کل ارتباطات و امور بین المل شرک مخابرات ایران برای حضور پرباردر چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر وتشکر کرد.