تمام این فرایند، توسط پلتفرم‌ های واسطه‌ ای صورت می‌ گیرد که وظیفه متصل کردن وام‌ دهندگان به وام‌ گیرندگان را بر عهده دارند. امروزه بلومبارد به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه ارائه وام ارز دیجیتال، فرصت‌ های جدیدی را برای تریدر‌ها ایجاد کرده است. بلومبارد، این امکان را برای کاربران فراهم کرده، تا بتوانند دارایی‌ های رمز ارزی خود را به آسانی تامین کنند.

معرفی پلتفرم وام ارز دیجیتال بلومبارد

بلومبارد یک سیستم وام دهی است که از ارز‌های دیجیتال استفاده می‌کند و خدمات وام دهی با ضمانت را به کاربران ارائه می‌دهد. در واقع پلتفرمی برای وام‌دهی یک‌پارچه است که برای دو دسته مشتری، قرض گیرندگان و تامین‌ کنندگان طراحی شده است. در بلومبارد، شما قادر به نگهداری دارایی‌ های رمز ارزی خود و قرض گرفتن ارزهای پایدار هستید. با در اختیار گذاشتن دارایی ارز دیجیتال خود در این پلتفرم، می توانید به راحتی وام ارز دیجیتال بیت کوین یا هر ارز دیگری را دریافت کنید. سیستم وام‌دهی در این پلتفرم به این صورت است که شما ارزی که نگهداری می‌ کنید را به عنوان ضمانت قرار می‌ دهید. سپس می توانید تا سقف ۹۰ درصد از ارزش ضمانت را به صورت آنی دریافت کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به blombard مراجعه نمایید.

کاربرد بلومبارد

اگر یک تریدر ارز دیجیتال هستید، ممکن است یک ارز را نگهداری کرده و منتظر فروش آن باشید. اما برای این که ترید‌های روزانه خود را انجام دهید، مطمئنا نیازمند سرمایه هستید. در این مواقع، بلومبارد کاربرد زیادی برای شما خواهد داشت، زیرا می توانید به وام فوری دسترسی پیدا کنید. در این حالت بدون این که دست به فروش دارایی های خود بزنید، می توانید از فرصت های مالی بازار رمز ارز‌ها بهره‌مند شوید. این روش به تریدر‌ها این امکان را می دهد، تا به بهترین شکل از افزایش نرخ دارایی‌ های خود بهره‌مند شوند. همچنین می توانند از امنیت بالا و شفافیت این پلتفرم، استفاده کنند.

بلومبارد برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به مزایای متنوع این پلتفرم برای وام‌ دهندگان و وام گیرندگان، می توان آن را به عنوان یکی از بهترین وام‌های ارز دیجیتال معرفی کرد. اما ممکن است این سوال در ذهن بسیاری از افراد ایجاد شود که بلومبارد برای چه افرادی مناسب‌ است.

• اگر قصد نگهداری بلند مدت ارز‌های دیجیتال را دارید، می توانید از آن‌ها به عنوان وثیقه استفاده کرده و سود خود را دریافت کنید.

• برای آن دسته از تریدر‌هایی که به دنبال سرمایه فوری برای ترید‌های روزانه خود هستند، بلومبارد می تواند بهترین گزینه باشد.

برای یاد گیری پلتفرم بلومبارد برای دریافت وام ارز دیجیتال می توانید به این لینک مراجعه نمایید.