به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد، قائم مقام شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در این آیین با تاکید به توجه جدی به حوزه ورزش و سلامت گفت؛ توجه به سلامت جسم که ورزش، نمود بارز آن است و ارتباط و تاثیر مستقیم بر سلامت روح و روان دارد از جمله اموری است که در نظام تربیتی اسلام  و فرهنگ باستانی ایران  بسیار مورد تاکید و توجه قرار دارد.  قطعا همه شما این حدیث مشهور که آموزش شنا، تیراندازی و سوارکاری را توصیه می کند شنیده اید. این سه ورزش ، ورزش های سالم و مفرح هستند که انجام آن و کسب مهارت در آن می تواند حتی مسیر زندگی انسان را دچار دگرگونی اساسی کند. سلامت بدن و توجه به ورزیدگی و چالاکی و چابکی از جمله مسائلی هستند که ائمه اسلام به آن توصیه کرده اند.  
دکتر بهشاد با اشاره به نقش و جایگاه ورزش در سلامت جسمی و بهره وری منابع انسانی از برنامه ریزی های صورت گرفته در شرکت پازارگاد جهت توسعه فعالیت های ورزشی به منظور استفاده کارکنان و خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی خبر داد و گفت؛ استفاده از پتانسیل های موجود ، ایجاد و توسعه زیرساخت ها و فراهم آوردن شرایطی جهت کشف خلاقیت های ورزشی و تلاش برای ارتقا سلامت جسمی کارکنان صنعت پتروشیمی در دستور کار شرکت پازارگاد به عنوان پشتیبان صنعت پتروشیمی در پایتخت انرژی کشور است.
در ادامه این آیین با اهدا تندیس و لوح از کارکنان فعال و مدال آور صنعت پتروشیمی منطقه پارس تقدیر به عمل آمد.
برگزاری رخدادها ، المپیادها و همایش های ورزشی در طول سال از مهم‌ترین فعالیت های شرکت پازارگاد می باشد که جهت استفاده کارکنان و خانواده های کارکنان صنعت پتروشیمی برنامه ریزی و اجرا می شود.