هر تجهیزی که جهت حفظ ایمنی به کار می رود می بایست طی فاصله زمانی های استانداردی مورد تست قرار گرفته و از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل گردد.کپسول های آتش نشانی می بایست مطابق استاندارد (به طور معمول سالی یکبار) توسط شرکت های معتبر در این زمینه مورد بازرسی و شارژ قرار گیرد.

هر ساله حریق و انفجار در اماکن عمومی و صنایع و مجتمع ها رخ می دهدکه خسارات جبران ناپذیری را برجای می گذارد که در صورت استفاده از کپسول آتش نشانی مناسب می توان از این خسارات جلوگیری کرد.

حال شرکت آرمان فایر آماده ارائه خدمات خود برای شارژ انواع کپسول آتش نشانی می باشد که شامل خدمات زیر است :

  • شارژ کپسول آتش نشانی پودر و گاز
  • شارژ کپسول آتش نشانی co2
  • شارژ کپسول آتش نشانی آب و گاز

برای اطلاع از لیست قیمت شارژ کپسول آتش نشانی برای انواع کپسول ها به این صفحه مراجعه کنید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.   55709644 -021 ***  09357562312

خدمات شارژ کپسول آرمان فایر در مناطق مختلف تهران

آرمان فایر آماده ارائه خدمات شارژ کپسول در تمام مناطق تهران و نیز کرج می باشد. با توجه به ماهیت کار ، مشتریان عمده ما مشاغل پر خطر و کارگاه های صنعتی می باشند. به همین دلیل شارژ کپسول آتش نشانی در جنوب تهران به دلیل وجود شهرک های صنعتی ، عمده مسئولیت ما بوده ولی تنها مربوط به همان مناطق نمی باشد. خدمات آرمان فایر با تاییدیه از سازمان آتش نشانی و اتحادیه آتش نشانی برای کلیه مشاغل مانند کارخانجات ، بیمارستان ها ، هتل ها ، پمپ بنزین ها ، مشاغل کوچک ، ساختمان های مسکونی و تجاری و .... صورت می گیرد.

مجموعه آرمان فایر با تلاش و کمک نیروهای خود توانسته از سال 1385 در زمینه فروش کپسول آتش نشانی ، لوازم و تجهیزات آتش نشانی و شارژ کپسول آتش نشانی ، طبق استانداردهای مورد نظر حضور به عمل آورد.

مشاوران ما همواره در کنار شما هستند.جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره رایگان با ما تماس حاصل نمایید.

    55709644-021  *** 09357562312