به گزارش اکونا پرس،

بانک ایران زمین با ارائه خدمات با کیفیت و تأکید بر مشتری مداری، بانکی پیشرو در اقتصاد ایران ، با رعایت کامل قوانین و مقررات پولی و مالی کشور خدمات خود را در بالاترین استانداردهای کیفی ارائه و با استفاده از نوآوری ها و فن آوری های روز دنیا به لحاظ عملیات و کارآیی و ارایه راهکارهای بانکی و مالی به همه مشتریان ،پیشرو بانک های خصوصی کشور  می باشد.

خروج از دایره سنتی بانکداری از ویژگی بانک ایران زمین است که ضمن حفظ حقوق صاحبان سهام و سپرده گذاران، عملکرد هوشمندانه نسبت به تحولات محیطی و بهترین ساختاربندی را درباره محصولات و خدمات خود ارائه می دهد.

بانک ایران زمین  به منظور سهولت در امور بانکی و صرفه جویی در زمان مشتریانی که به دلیل مشغله های بسیار و کمبود وقت ، مراجعه حضوری  به بانک و انجام کارهای بانکی، هرروز هفته و به صورت شبانه روزی  خدمات آنلاین بانکی را ارایه و دسترسی به خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان را به صورت غیر حضوری در هر زمان و مکان امکان پذیر کرده است.

مشتریان بانک ایران زمین می توانند از طریق اینترنت بانک علاوه بر استعلام موجودی، انتقال وجه، ثبت چک ها، باز کردن حساب آنلاین ودیگر امکانات ...باعث کاهش مراجعات حضوری به شعب بانک ها و در نتیجه افزایش رضایت مشتریان شده است.

بانک ایران زمین نیز به منظور سرعت بخشیدن به امور بانکداری خود، اقدام به راه اندازی اینترنت بانک ایران زمین کرده است.

مشتریانی که دارای حساب کاربری اینترنتی هستند، امکان افتتاح حساب از طریق سامانه اینترنت بانک را دارند وبا ورود به سایت اینترنت بانک ایران‌ زمین می توانند از خدمات این بانک استفاده کنند.

برای افتتاح حساب اینترنتی بانک ایران زمین، کافیست در این بانک حساب سپرده داشته باشید تا با تکمیل فرم های مربوطه، از شعبه نام کاربری و رمز عبور دریافت کنید. پس از اولین ورود به اینترنت بانک ایران زمین، به جای نام کاربری و رمز عبور ارائه شده توسط بانک، باید نام کاربری جدید و رمز جدید وارد کنید.

سپس می توانید از طریق اینترنت بانک، افتتاح حساب سپرده جدید از نوع کوتاه‌ مدت بانک ایران زمین و از خدمات غیرحضوری این بانک از جمله استعلام موجودی، انجام تراکنش ها و ثبت آنها، انتقال وجه، باز کردن حساب آنلاین، ثبت چک ها و بسیاری خدمات دیگراستفاده نمایید. این افتتاح به‌ صورت آنی و آنلاین انجام می‌ شود.

اینترنت بانک و همراه بانک در بانک ایران زمین جهت سهولت مشتریان راه اندازی شده  وتنها تفاوتی که برای همراه بانک و اینترنت بانک ایران زمین وجود دارد این است که همراه بانک امکان نصب بر روی گوشی های هوشمند اندرویدی و آیفون را دارد.

گزارش -مهناز برخورداری