بیشتر افراد که به دنبال خرید ملک هستند، ابتدا به صورت حضوری به منطقه میروند تا ویلایی مناسب را برای خرید انتخاب کنند که این کار موجب صرف زمان زیاد و گشتن بین بنگاه های ملکی مختلف و در نتیجه سردرگمی خواهد شد. ام در عصر تکنولوژسی بهترین روش  مشاهده  و مقایسه قیمت ویلا در سایت های معتبر میباشد برای مثال  میتوان برای مشاهده قیمت ویلا در کردان  از  https://zavilla.ir/l/villa-kordan/  لیست قیمت  خرید ویلا در کردان کرج را بر اساس منطقه و بروز مشاهده کرد. سایت زاویلا علاوه بر ویلاهایی با قیمت بروز ، مشاوره رایگان نیز دارد که شما به راحتی میتونید در مورد قیمت ها با مشاورین آن مشورت کنید.

مقدار پولی که برای خرید ویلا در کردان و سهیلیه میخواهید بپردازید

اولین و مهم ترین نکته برای انتخاب ویلای مناسب، بودجه ای است که شما میخواهید برای خرید بپردازید. طبق بررسی های انجام شده در سایت زاویلا و چندین سایت دیگر،قیمت ویلا در سهیلیه که در آدرس https://zavilla.ir/l/villa-soheilie/ قابل مشاهده است نسبت به دیگر مناطق مناسب تر بوده و خرید ویلا در سهیلیه نیز بیشتر مورد توجه خریداران قرار دارد . مثلا  قیمت ویلا درحد300 متر در سهیلیه حدود 2.5 تا 4 میلیارد میباشد که برای خرید در این بازه قیمتی  نسبت به سایر نقاط قابل قول بوده است.

قیمت ویلا در مناطق مختلف:

  • شهرک های کردان: کردان چندین شهرک زیبا از جمله، طاووسیه ، زعفرانیه، حمیدیه و افشاریه دارد که قیمت آنها نسبت به روستاها بیشتر بوده و محدوده قیمت ملک در این شهرک ها ازمتر 8 تا 30 میلیون است.

  • روستاهای سهیلیه: همانطور که پیش تر گفته شد، سهیلیه جزو پرفروش ترین مناطق کردان است که شما در این منطقه از متری 500 هزارتومن تا 15 میلیون تومن میتونید ملک خریداری کنید و برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است.

  • روستاهای تهراندشت:تهراندشت یکی از زیبا ترین مناطق کردان است که شما در این منطقه از متری 4 تا 20 میلیون میتونید ملک خریداری کنید.

  • روستاهای چهارباغ: یکی دیگر از مناطق سرسبز در کردان منطقه چهارباغ است که فاصله کمی تا مناطق اصلی کردان دارد و شما همانند منطقه تهراندشت میتونید در این منطقه ویلا یا زمین خریداری کنید.

افزایش قیمت ویلا بر اساس امکانات ویلا

از نکات مهم دیگر برای خرید ویلا، امکانات ویلایی است که شما برای خرید انتخاب کردید! برای مثال ویلایی با انشعابات قانونی(دارای آب،برق،گاز شهری) و سند دار قیمتی نسبتا زیادتر خواهد داشت. اگر شما میخواهید در کردان خرید کنید میتونید از ویلاهای دیگر و ارزانتر استفاده کنید و اگر میخواهید ویلایی برای خودتان خریداری کنید تا در آخر هفته و روزای تعطیل به آن بروید ، بهتر از از جهت داشتن امکانات کامل و به دور از مشکل باشد. اگر میخواهید در رابطه با امکانات ویلا در منطقه کردان اطلاعات بیشتری پیدا کنید با شماره  09126902901 تماس بگیرید.

انتخاب بهترین لوکیشن برای خرید زمین وساخت ویلا

شاید بپرسید در منطقه کردان و سهیلیه هم موقعیت ملک مهم است؟ در جواب باید گفت: بله؛ موقعیت ملک برای خرید در هرجایی  دارای اهمیت بوده ،مواردی همچون سنددار بودن،داخل بافت بود،داشتن جواز ساخت و.... در سایت های مختلف مثل زاویلا زمین های زیادی در سهیلیه وجود دارد که شما میتونید برای خرید از آن استفاده کنید زیرا اکثر آنها امکانات خوب و قابل قبولی دارد که اگر میخواهید از قیمت زمین در سهیلیه کرج باخبر بشید میتونید وارد https://zavilla.ir/l/zamin-soheilie/ شوید تا بروز ترین قیمت هارا مشاهده و در صورت پسند خریداری کنید.

انتخاب نمای بیرونی و داخلی ویلا برای خرید

بعضی از افراد به ظاهر ویلا توجه زیادی میکنند و به دنبال ویلایی با نمای مدرن هستند. اگر شما به دنبال این نوع ملک هستید ، روستای لشگرآباد پیشنهاد خوبی برای شما است. این منطقه ویلاهایی زیبا و با قیمت های متفاوت از 4 تا بیش از 10 میلیارد دارد و برای افراد سخت پسند مناسب بوده.اما اگر برای شما نمای ویلا اولویت نیست، میتونید از مناطق ارزان تر مثل زکی آباد ، اغلان تپه و رامجین استفاده کنید که در سایت زاویلا zavilla.ir قابل مشاهده است.

2

نتیجه گیری

انتخاب ویلایی با امکانات مناسب نکته مهمی است که اگر به آن توجه کافی نشود ممکن است در آینده دچار مشکل شوید.در این مقاله سعی کردین انتخاب درست یک ویلا رو به شما دوستان بگویم که اگر مایل بودید میتونید در سایت زاویلا در تمامی مناطق کردان ویلا مشاهده و مشاوره رایگان دریافت کنید همچنین در این سایت میتونید مقاله هایی درباره منطقه کردان بخوانید تا روستاهای کردان را به طور کامل و دقیق بشناسید. زاویلا در کنار شماست....