به گزارش اکونا پرس،

آیین رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش آفرین صندوق بازنشستگی کشوری امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ درمرکز همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی باحضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی-و مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران شرکت های تابعه برگزار شد.

مهدی مسکنی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در این همایش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: باید نگاه ها را به صندوق بازنشستگی تغییر داد و از هر تهدید یک فرصت ساخت.

وی گفت: پرداخت مستمری بیش از دو میلیون و دویست نفر و جریان نقدینگی ۳۲ همت یکی از فرصت های پیش روی صندوق بازنشستگی کشوری است و با دیجیتالی کردن اقتصاد توسط نیروهای جوان و متخصص می توان بهره‌وری ایجاد کنند.

مسکنی افزود:اصلاح شاخص های بیمه‌ای در صندوق دیگر فرصت پیش روی صندوق می باشد.

وی ادامه داد:۶۳۲ هزار بازنشسته که زیر ۱۵ سال خدمت را دارند و از اعضای صندوق بازنشستگی کشوری نیستند در صورت ورود این افراد به صندوق بازنشستگی کشوری حدود ۳۰ همت نقدینگی به صندوق افزوده می‌شود.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود:در این پنج ماه که من در این صندوق آغاز به کار کردم ۴۷ تفاهم‌نامه همکاری و هم افزایی امضا شده است و ۱۲۴ پروژه خدمات نوین و دستاوردهای ارزش آفرین ایجاد و تقویت شده است .

خبرنگار-مهنازبرخورداری