به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه 13 با اشاره به اعزام گروه های نمایشی به این منطقه گفت:  یکی از شیوه‌های نهادینه‌سازی رفتارهای درست ترافیکی در کودکان و نوجوانان، پرداختن به این موضوعات از طریق قالب‌های مختلف جذاب و قابل توجه مخاطب است و در این راستا، 22 نمایش تعاملی با موضوع رفتار ایمن و درست عابر پیاده و موتورسواران توسط معاونت حمل و نقل ترافیک در مدارس دورۀ اول و دوم متوسطه برگزار شده است. 

او از هنر به عنوان ابزاری برای پرورش شخصیت اجتماعی دانش‌آموزان نام برد و افزود : در  نمایش های تعاملی،  ۲۵۰۰ نفر ساعت  آموزش  با موضوع رفتارهای ایمن و درست عابرپیاده و موتور سواران در شهر برگزار شد تا کودکان و نوجوانان ساکن این منطقه با قوانین آشنا شده و مفاهیم و آموزه های ترافیکی در آنها نهادینه شود. 

شهردارمنطقه 13 ادامه داد : مشارکت دانش‌آموزان در فرآیند آموزش عبور و مرور ایمن، با استفاده از هنرمندان و بهره‌گیری از زبان هنر از ویژگی های این فعالیت های آموزشی و هنری است.

محمد هادی علی احمدی  خاطر نشان کرد: اجرای نمایش تعاملی آموزش ترافیک در نیمه دوم آبان ماه ، در برخی مدارس منطقه انجام شده و سایر مدارس  نیز به ترتیب در فهرست اجرای دیگر فعالیت آموزشی - هنری قرار دارند.