به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،  شهردار منطقه با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای طرح تحولی بیست گانه خدمت در شهر تهران اصلاح و ایمن سازی نقاط حادثه خیر ترافیکی و اصلاح هندسی معابر است افزود: از آنجا که میدان شوش در مرز سه منطقه۱۲ ،۱۵ و ۱۶  واقع شده است و یکی از نقاط تبادلی سفر در جنوب منطقه است، لذا باتوجه به تردد بالای عابران و مسافرین خطوط حمل و نقل عمومی در میدان شوش، ساماندهی این میدان تأثیر بسزایی در بهبود شاخص های عملکردی حمل و نقل خواهد داشت. 

وی در ادامه با اشاره به اجرای فاز نخست این عملیات در ضلع غرب میدان شوش مقابل ساختمان جهیزیه و پیاده روی ضلع جنوب گفت: این مرحله با احداث و اجرای  ۲۰۰ متر جدول کشی و کف پوش بتنی و همچنین اصلاح شعاع گردشی ویژه خودروهایی که از غرب به سمت شمال میدان یا خیابان فدییان اسلام در حرکت هستند، به اتمام رسیده است.

وحیدرضا انارکی محمدی گفت:  فاز دوم این طرح  به زودی در ضلع شرق میدان با تعریض پیاده رو واصلاح جزایر هدایت کننده ترافیکی آغاز می شود.

شهردار منطقه ۱۲ در پایان افزود: از شهروندان تقدیر و تشکر ویژه ای دارم که با صبوری و شکیبایی خود ما را در اجرای این پروژه همیاری می کنند.