به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ "حلیا سادات حسینی" در بازدید و نظارت ستادی محیط زیست منطقه ۱۹ گفت: در حال حاضر شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه بوده‌ایم از آن جمله میتوان به ساماندهى خلازیر به واسطه پاکسازى انبارهاى پراکنده پسماند و مدیریت کلونى هاى تیمى و کنترل مناطق بی دفاع اشاره کرد. 

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهردارى تهران از پاکسازى اطراف کوره هاى آجرپزى نیز یاد کرد و گفت: این منطقه نیز نیازمند اجراى طرحى خاص و ویژه است که مشکلات پیشین مجدد بازنگردد . 

حسینى در ادامه با اشاره به موضوع فاضلاب ناحیه ۳ به عنوان دغدغه‌ى جدی در محیط زیست اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات خوبی از سوی شهرداری تهران در جهت رفع مشکلات محیط زیستی منطقه صورت گرفته اما واقعیت این است که در بخش هایی نیازمند پای کار آمدن همه دستگاه هاى متولى اعم از وزارت کشور، وزارت نیرو، آب و فاضلاب و وزارت بهداشت هستیم. 

وی یادآور شد:  منطقه ۱۹ منطقه‌ای مهم در بحث اجرای برنامه‌های محیط زیست است که با نگاه ویژه و حل مسائل زیست محیطی آن می‌تواند به عنوان منطقه‌ای پایلوت و دوستدار محیط زیست در بین مناطق تبدیل شود.