به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "مسعود نوابی" در این باره گفت: بوستان‌های واقع در نواحی سه گانه منطقه با اقدامات خدمات شهری و فضای سبز آراسته شده و مهیای حضور شهروندان در ایام نوروز بوده است.

وی در ادامه با اشاره به وجود چندین بوستان بزرگ و فرامنطقه‌ای در این منطقه خاطر نشان کرد: بوستان‌های طبیعت، نرگس، حضرت خدیجه، دستواره، شهدای گمنام و ... به دلیل وسعت زیاد و امکانات موجود؛ همه ساله پذیرای شهروندان بسیاری بوده و امسال نیز پیش بینی‌ها و تمهیدات لازم با استقرار نیروی انتظامی، آتش نشانی و اورژانس در این بوستان‌ها اندیشیده شده است.

نوابی تصریح کرد: به همین منظور اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای تعمیر و نظافت سرویس‌ های بهداشتی بوستان‌ها، آمادگی جهت اطفا حریق احتمالی، تهیه کیسه‌های زباله و بروشور جهت توزیع بین شهروندان، آماده باش کارگران و نگهبانان، کنترل و نظارت و تأمین روشنایی بوستان‌ها، ایمن سازی پایه چراغ ها و تابلوهای برق، رفع عیوب آبخوری‌های پارکی، رفع نواقص و تأمین ایمنی وسایل بازی کودکان و وسایل بدنسازی پارکی و رفع عیوب کفپوش زمین بازی کودکان و … انجام گرفته است.

وی در پایان با اشاره به اجرای ویژه برنامه هایی پس از افطار در روز سیزدهم فرودین در بوستان ها، خاطر نشان کرد: این بوستان‌ها تا ساعات پایانی شب پذیرای شهروندان تهرانی هستند و همشهریان و روزه‌داران می‌توانند در روز طبیعت، در بوستان‌ها افطار کنند.