به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، رضا افشار، رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه 13 گفت: بنابر پیشنهاد کمیته نامگذاری منطقه 13 و ارسال به شورای شهر تهران و موافقت اعضای شورا، کوچه هشت متری سوم واقع در منطقه 13، خیابان دماوند، حدفاصل خیابان شهید یونسیان و خیابان شهید غفاری به نام شهیده «فرحناز حسنی آذر» نام گذاری شد که در این راستا، مراسم نامگذاری با مشارکت خانواده معظم شهید، شهرداری ناحیه 2 و جمعی از مدیران برگزار شد. 

وی از شهدای مدافع سلامت به عنوان نمادهای ایثار و ازخودگذشتگی در دورۀ بحران شیوع بیماری کرونا یاد کرد وافزود: این خیابان دومین خیابان در منطقه 13 است که به نام بانوی شهید سلامت نامگذاری شده و پیش از این، خیابان 37/4 حدفاصل خیابان چهارم و پنجم نیروی هوایی به نام شهیده سلامت «فرحناز چاووشی» تغییر کرد. 

افشار  اظهار داشت: در دوران سخت شیوع کرونا همواره کادر درمان فداکارانه تلاش کردند این از خودگذشتگی ها از یاد ها پاک نخواهد شد و از این رو وظیفه خود دانستیم در سیزدهمین تکه پایتخت یاد شهدای سلامت این منطقه را زنده نگه داریم . 

پرستار فرحناز حسنی آذر، شهیده سلامت در سال 1351 متولد شد و در سال 1399 پس از ماه ها خدمت به بیماران کرونائی بر اثر این ویروس فراگیر ، جان خود را در راه خدمت تقدیم هموطنانش کرد.