به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، در نخستین ساعات صبح امروز، چهارشنبه، 26 اردیبهشت‌ماه، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران به همراه محمدحامد احسانبخش، معاون روابط عمومی این مرکز به منظور تبریک و گرامی‌داشت هفته روابط عمومی که از 25 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا 31 این ماه ادامه دارد، به روابط عمومی شهرداری منطقه 11 آمدند و با میلاد حدیدی، مشاور و رئیس حوزه دفتر شهردار منطقه 11، محدثه ذوالفقاری، مدیر اداره روابط عمومی و کارشناسان این اداره دیدار و گفت‌وگو کردند.
بر اساس این گزارش در این دیدار محمدخانی ضمن تبریک هفته روابط عمومی با تأکید بر رسالت‌های این اداره در به‌نمایش‌گذاشتن تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه شهرداری تهران در اداره امور شهر گفت: کار اصلی نیروهای روابط عمومی، کار روی افکار است و افکار اگر به‌درستی از چگونگی انجام امور آگاه شوند، هم تلاش‌های همکاران در دیگر بخش‌ها نادیده نمی‌ماند و هم در جلب رضایت شهروندان از اقدامات انجام‌شده موفق خواهیم بود.
وی با اشاره به موضوع درختکاری در شهرداری تهران ادامه داد: برای مثال بیشترین میزان درختکاری در کمربند سبز تهران که بیش از 4 هزار هکتار بوده، در این دوره از مدیریت شهری صورت گرفته و در هیچ دوره از مدیریت شهری، به اندازه این دوره نسبت به توسعه فضای سبز، اهتمام وجود نداشته؛ ضمن آنکه هیچ درختی قطع نمی‌شود؛ مگر آنکه دچار آفات و... شده باشد و ارائه این آمار و به‌نمایش‌گذاشتن این دستاوردها، کار روابط عمومی‌هاست تا مردم بدانند که برای شهرشان کار انجام می‌شود و آسودگی خیال و جلب رضایت صورت گیرد.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، مجموع روابط عمومی‌های مناطق 22گانه را در به‌نمایش‌گذاشتن دستاوردهای شهرداری تهران مسؤول دانست و بیان کرد: روابط عمومی‌ها باید با اهتمام جمعی و فراتر از منطقه خود، رشد و سازندگی را در شهر به نمایش گذارند و در رسانه‌ها و فضای مجازی به فعالیت مستمر در این زمینه مشغول باشند.
وی در پایان از تلاش‌های روابط عمومی منطقه 11 به دلیل موفقیت‌هایشان در انجام مأموریت‌ها و رسالت‌هایشان تقدیر و قدردانی کرد.