به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور ضمن تبریک و عرض خدا قوت به مدیر و کارشناسان این حوزه افزود: تلاش ها، مجاهدت، روی گشاده و سعه صدر شما عزیزان ستودنی است و تمامی این ویژگی های مثبت مرهون وحدت، انسجام درون گروهی و تعامل سازنده و موثر با معاونت ها و سایر حوزه ها است.

وی ضمن قدردانی از زحمات، درایت و تدابیر مدیراداره روابط عمومی در افزایش اتحاد و انسجام این مجموعه افزود: امیدوارم این روز و این لحظه آغازی برای بهبود فعالیت های روابط عمومی در عرصه های مختلف با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های شما باشد.

اخگرپور با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین بیان کرد: در روزگار امروز سنگر اصلی در سازمان ها روابط عمومی ها هستند و وظیفه آنها تبیین گری و امید آفرینی به نحو احسنت و شایسته در جامعه است.

این مسئول خواستار ارتقای انعکاس اقدامات مدیریت شهری منطقه به شهروندان در راستای اطلاع رسانی،آگاهی و افزایش رضایتمندی آنها شد.

در ادامه مهرنوش ریاضی ضمن قدردانی از حمایت ها و پشتیبانی های سرپرست شهرداری منطقه از روابط عمومی بر اهتمام ویژه در راستای افزایش کیفیت و کمیت در فعالیت های روابط عمومی تأکید کرد.

همچنین کارشناسان روابط عمومی در محیطی صمیمی درخواست های خودرا با سرپرست شهرداری منطقه 19 مطرح کردند.

براساس این گزارش طی این مراسم با اهدای لوح و هدیه از سوی سرپرست شهرداری منطقه از زحمات مدیر و کارشناسان روابط عمومی تقدیر شد.