به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، شهردار دارالمومنین تهران طی پیمایش میدانی از وضعیت ظرفیت های شهری بویژه بوستان های این منطقه، با ارائه دستور و راهکارهای لازم، تاکید کرد: مناسب سازی و ایمن سازی همچنین توسعه بوستان‌ها با در نظر گرفتن پیوست فکری، فرهنگی اقتصادی و اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.

شهرابی طی بررسی نقاط قوت و فضای دو بوستان شاهد و پرستار، دستور توسعه زمین بازی و تفریح برای کودکان و نوجوانان را در کوتاه ترین زمان صادر کرد.

بر این اساس اختصاص زمین اسکیت در بوستان شاهد در دستور کار قرار گرفت تا پس از امکان سنجی قرارداد مشارکتی محقق شود.

از دیگر موارد مورد تاکید شهردار منطقه۱۴ اختصاص و تجهیز فضایی برای بازی کودکان در بوستان پرستار است. 

احداث در ورودی و حصار زیبا برای بوستان پرستار با توجه به موقعیت جغرافیایی این بوستان و نارضایتی ساکنان محدوده برای حضور معتادان و افراد کارتن خواب در ساعات نیمه شب، از دستورات شهردار منطقه برای افزایش امنیت و ایمنی در بوستان پرستار است که در آینده نزدیک محقق می شود.

بر این اساس مقرر شد با احداث ورودی، از ساعت ۱۲ تا هنگام اقامه نماز صبح امکان مهیا شدن وجود آسیب اجتماعی دراین بوستان برای رفاه و آسایش شهروندان غیرممکن شود.

شهرابی در پایان با اشاره به اهمیت مناسب سازی فضاهای شهری و لزوم توجه مدیریت شهری به استفاده همه اقشارو گروههای سنی از جمله  کم توانان جسمی و حرکتی و سالمندان، یاداور شد: ارائه تسهیلات ورزشی و تفریحی در دسترس  برای همه گروه ها همچنین ایمن تر، امن تر و مناسب تر شدن کالبدی فضاهای سبز و بوستان های منطقه در اولویت و دستور کار شهرداری منطقه قرار دارد.