به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حسین اخگر پور به بهره‌برداری از احداث جاده روستای دانگه و امامزاده سه برادران، لوله گذاری و جمع آوری آب‌های سطحی خیابان‌های پوریای ولی و سهیل مرکزی، مسقف سازی پایانه اتوبوسرانی بهشت و اصلاح هندسی، بازگشایی و اتصال خیابان خلازیر جنوبی به کندرو بزرگراه آزادگان و احداث میدان اشاره کرد.

وی ادامه داد: عملیات لوله گذاری شبکه آب‌های سطحی خیابان‌ پوریای ولی خیابانی که رفع معضل آبگرفتگی آن بیش از ۱۰ سال از درخواست های شهروندان بود امروز به بهره برداری رسید.

اخگر پور با اشاره به اینکه عملیات بهسازی و ساماندهی خیابان خلازیر در فاز دوم و بهسازی خیابان سهیل یکی دیگر از این پروژه ها است خاطر نشان کرد: فعالیت ضایعات فروشان خلازیر در این معبر مشکلات زیست محیطی و آسیب های اجتماعی زیادی را در پی داشت که با تامین نور، آسفالت و بهسازی عمده معضلات زیست محیطی و اجتماعی آن  مرتفع شد.

این مسئول تصریح کرد:خیابان سهیل مرکزی در سنوات گذشته به دلیل عدم وجود شبکه جمع آوری فاضلاب  باعث مشکلات زیست محیطی و نارضایتی های مردمی شده بود و علیرغم اینکه لوله گذاری فاضلاب وظیفه شهرداری نبود، یک کیلومتر لوله گذاری فاضلاب در این خیابان انجام شد.

اخگر پور عملیات احداث جاده امامزاده سه برادران که پیش از این جاده خاکی بود را از دیگر پروژه ها برشمرد و گفت: عملیات زیر سازی و آسفالت جاده امام زاده به طول یک کیلومتر در راستای خدمت رسانی به زائران امام زاده 

انجام و جاده روستای دانگه نیز به طول ۳۰۰ متر با ۶۰۰ تن آسفالت احداث شد.

اخگرپور ادامه داد: بهسازی و مسقف سازی و مرمت پایانه اتوبوسرانی بهشت از دیگر پروژه هایی است که امروز به افتتاح می رسد و امیدواریم خدمات ویژه ای از طریق این پایانه به شهروندان ارائه شود.

در ادامه این مراسم مجتبی شاکری، مشاور شهردار تهران ضمن قدردانی از شهرداری منطقه19 برای افتتاح پروژه ها  افزود: برای همه ما یک فرصتی برای خدمت ایجاد شده است و جا دارد که از این نعمتی که انقلاب، اسلام و قرآن در اختیار ما قرار داده، استفاده کنیم.

براساس این گزارش در این مراسم از مادر شهید محسن علیرضا با اهدای لوح و هدیه تجلیل و قدردانی شد.