به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه22؛ محمد حسن فصیح اظهار کرد: اقدامات گوناگونی در راستای زیباسازی بصری معابر شهری در این محدوده از سوی اداره زیباسازی صورت گرفته است؛ به طوری رنگ آمیزی و دیوار نگاری در بخشی از جدارهای شهری صورت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر طرح روشنایی پل های عابرپیاده در دستور کار قرار گرفته است؛ که موجب تردد ایمن شهروندان و رفع نقاط بی دفاع شهری خواهد شد.

فصیح ادامه داد:این اقدام در قالب طرح های توسعه محله ای  صورت می گیرد؛ که روشنایی پل عابر پیاده بزرگ مقیاس سه قسمتی میدان انوری به اجرا در آمده است؛ همچنین پل های عابرپیاده محور بزرگراه شهید خرازی نیز به تازگی روشنایی آن مورد نصب قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 22 خاطرنشان کرد: کارشناسان شهرداری نواحی شش گانه در زمینه شناسایی پل های فاقد روشنایی اقدام می کنند و براساس اولویت بندی اقدام خواهد شد؛ اما شهروندان نیز می توانند با سامانه 137 تماس بگیرند و پل های فاقد روشنایی را اطلاع رسانی کنند.

گفتنی است؛ بیش از این طرح رنگ آمیزی پل های عابرپیاده از سوی اداره زیباسازی و شهرداری نواحی شش گانه این منطقه مورد اجرا قرار گرفته بود.