به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه۱۲ به همراه محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران ، معاونان خدمات شهری ومحیط زیست و فنی وعمران منطقه ، شهردار ناحیه ۵ و جمعی از مدیران منطقه روند اجرای طرح نگهداشت شهر و موضوعات مربوط به طرح ۳۶۰ درجه در خیابان بیگلو تهرانی ناحیه ۵ را مورد بررسی قرار دادند.

 وی با اشاره به طرح «۳۶۰ درجه» خاطرنشان کرد: هر شهردار ناحیه و منطقه باید ۳۶۰ درجه دور خود بچرخد و تمام ابعاد و ایرادات را شناسایی کند. شاید یکی از این ایرادات وجود دریچه‌ها در سطح معابر است که نارضایتی ایجاد می‌کند.

وحیدرضا انارکی محمدی گفت : در این بازدید رفت و روب، شستشویی زیر مخزنی، طعمه‌گذاری، لایروبی، پاکسازی پوستر شست وشویی جداول، رفع سدمعبر بساط‌گستران حذف تنه جوش و پاجوش، کندوکوب، رنگ آمیزی و پاکسازی پوستر، نگهداشت و باز پیرایی فضای سبز بوستان های ۱۷ شهریور و زیبا در قالب طرح ۳۶۰ درجه مورد ارزیابی قرار گرفت. ‌

 شهردارمنطقه۱۲ اظهار داشت:  توقع شهروندان این است که شهر خوب نگهداری شود، با ارتقاء سطح نگهداشت در سطح شهر، مردم درک بهتری از خدمات شبانه‌روزی ارائه‌شده توسط واحدهای مختلف خدمت‌رسانی در شهرداری پیدا خواهند کرد در همین راستا نیاز است قدرت اجرایی و توان خدمت‌رسانی خود را افزایش دهیم. ‌

سید محمد فیاض با اشاره به تداوم بازدیدهای ۳۶۰ درجه، این اقدام را روند رو به جلویی در راستای ارتقاء وضعیت خدمت‌رسانی به شهروندان دانست و عنوان کرد: با توجه به نیازهای موجود و محدوده‌های با اهمیت در سطح ناحیه  محلات تهران بصورت ویژه در حال اجراست.

 مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران در حاشیه این بازدید گفت: اجرای مستمر طرح بازدید های ۳۶۰ درجه در مناطق از برنامه ها و تدابیر مهم این اداره کل بوده و کیفیت امور محقق شده در کارنامه های ارزیابی و عملکردی مناطق موثر خواهد بود..