به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه در خصوص اقدامات اجرایی مدیریت شهری منطقه در آستانه برگزاری مراسم سی‌وپنجمین سال ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: مجموعه اقدامات منطقه از ابتدای خرداد ماه در این محدوده آغاز شده و نیروهای اجرایی معاونت خدمات شهری و ماشین‌آلات مخصوص رفت و روب و شست‌وشو برای آماده‌سازی فضای محیطی حرم امام راحل(ره) به بهشت زهرا اعزام شده‌اند و به صورت روزانه حدود ۱۵ نیروی خدمات شهری و فضای سبز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲، به همراه تجهیزات از جمله دستگاه واترجت نظافت، رفت و روب، علف‌کشی، حذف پاجوش و تنه جوش، لایروبی انهار، جمع‌آوری پسماند، خاک، نخاله و ... به بهشت زهرا اعزام شده‌اند. 

به گفته شهردار منطقه همزمان با ایام بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در روزهای ۱۴و۱۵ خردادماه، تعداد ۱۷۰ نفر از نیروهای خدمات شهری با استفاده از ۲۴ دستگاه ماشین‌آلات از جمله ۹خودروی تفکیک پسماند، ۴دستگاه واترجت جهت شستشو،۳ دستگاه تانکر آب، یک دستگاه جاروب بزرگراهی، یک دستگاه اتوبوس و... در این محدوده حضور داشته و به خدمت‌رسانی مشغولند. 

برپایی سه غرفه فرهنگی و ثبت عکس یادگاری از زائران 

تنهایی شهردار منطقه در ادامه از برگزاری ویژه برنامه‌های ارتحال امام خمینی(ره) در سه غرفه فرهنگی و پذیرایی خبر داد و گفت: این پردیس فرهنگی در دو بخش و از عصر روز ۱۳ تا ۱۴ خرداد ماه اجرایی می‌شود. 

وی برنامه‌ریزی و اجرای این برنامه‌ها را با هدف پاسداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای قیام خونین ۱۵خرداد و در راستای شعار محوری "امام وعده‌های صادق" اعلام کرد و افزود: همزمان با عصر روز ۱۳ خرداد در غرفه پذیرایی از ساعت ۱۹ الی ۲۲ میزبان زائرین خواهیم بود و از صبح ۱۴ خرداد نیز ویژه‌ برنامه‌های فرهنگی آغاز و در کنار برگزاری نمایشگاه تصاویر و خطاطی بیانات امام خمینی(ره) و بیانات معظم‌له، ثبت عکس یادگاری با تصاویر و ماکت شهدا در دستور کار است. 

گفتنی‌است خدمت‌رسانی و اقدامات عوامل اجرایی منطقه تا پایان برگزاری ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در محدوده حرم مطهر به  زائران با برپایی ایستگاه ‌فرهنگی و موکب پذیرایی، به صورت شبانه‌روزی تا پایان روز ۱۵ خرداد ادامه خواهد داشت.