به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، «شکاف اقتصادی» در این هفته با اجرای کارلوس آلونسو، به زیان های سنگین اقتصادی رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ با مردم فلسطین و خسارات هنگفتی که متحمل شده است می پردازد. 

بخش‌های مختلف اقتصاد رژیم صهیونیستی از بخش مالی و بانکی تا گردشکری، کسب و کار و فناوری و انرژی در نتیجه عملیات طوفان الاقصی و حملات کوررژیم صهیونیستی علیه نوار غزه متحمل زیان سنگین شده است. در روز نخست عملیات طوفان الاقصی واحد پول رژیم اسرائیل (شکل) به پایین ترین سطح خود در برابر دلار آمریکا در هشت سال گذشته رسیدو بورس تل‌آویو نیز هشت درصد سقوط کرد. بخش بانکی رژیم صهیونیستی نیز بیشترین درصد زیان را در معاملات متحمل شد. در بخش بورس نیز فروش سهام  افزایش یافت؛ به ویژه که بورس رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری به دلیل معاملات ضعیف در پی جنجال تصویب طرح اصلاحات قوه قضائیه ازسوی کنست و اعتراضات همراه با آن با مشکلات زیادی مواجه شده است. 

برنامه «شکاف اقتصادی» روز دوشنبه ساعت 11:00 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود و تکرار آن همان روز در ساعت های 13:00 و18:30و روز سه شنبه ساعت 02:30،12:00و 16:30 روی آنتن می رود.