اگر با این بازی آشنایی خاصی ندارید و فقط نام آن را شنیدید، یا اگر از بازیکنان این بازی مولتی پلتفرم جذاب هستید، و می خواهید با روش های قدرتمند تر شدن در این بازی آشنا شوید، بهتر است با ما همراه باشید تا توضیحات مختصر و مفیدی را در رابطه با بازی با کیفیت و خوش ساخت فورتنایت به شما ارائه دهیم.

سازنده این بازی خوش ساخت چه شرکتی است؟

سازنده این بازی شرکت و کمپانی اپیک گیمز (Epic Games) است که همانطور که پیش تر اشاره شد در اواسط سال 2017 میلادی اقدام به آماده سازی و عرضه این بازی بر روی پلتفرم های مختلف رایانه های شخصی، کنسول های بازی و پلتفرم موبایل نمود. بازی فورتنایت با استفاده از موتور گرافیکی فوق العاده Unreal 4 و ویژگی مولتی پلتفرم بودن خود توانست تجربه جدیدی را به گیمر ها ارائه کند.

حالا دیگر هر گیمری حتی با استفاده از گوشی موبایل خود می توانست از داخل خانه یا محل کار و یا هر نقطه دیگری به مبارزه با حریفان مختلفی که هر کدام می توانستند از بخش خاصی از هر کجای جهان باشند بپردازد. این بازی توانست در همان ابتدای کار و سال اول عرضه خود به محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی جهان تبدیل شود. در حال حاضر سرور های این بازی در هر روز میزبان 4 میلیون نفر گیمر آنلاین هستند.

 

داستان بازی به چه شکلی است؟

Fortnite یا به فارسی قلعه پلیدی یک بازی اکشن است که توسط کمپانی معروف Epic Games خلق شده و در سال 2017 منتشر شده است. اپیک گیم علاوه بر فورتنایت خالق بازی های محبوبی همچون آنریل و چرخ دنده های جنگ نیز است. در بازی فورتنایت یک دنیای تقریبا فانتزی را مشاهده میکنیم که شما در آن باید به نبرد بپردازید. البته گرافیک بالای بازی باعث شده تا دنیای فانتزی فورتنایت قابل قبول تر و دوست داشتنی تر به نظر بیاید.

بازی فورتنایت در سبک بتل رویال است. این سبک در سال 2017 به عنوان سبکی نوین وارد دنیای بازی های اینترنتی شد توانست طرفداران بسیاری را در بین گیمر ها پیدا کند. سبک بتل رویال به این گونه است که تعدادی از گیمر ها در میدان و نقشه ای به مبارزه با یکدیگر پرداخته و دست به کشتن یکدیگر می زنند و این کار تا جایی ادامه پیدا می کند که یک نفر یا یک گروه در میدان نبرد باقی بماند.

Untitled1

 

در جریان بازی فورتنایت در ابتدا شما به همراه 99 نفر دیگر در اتوبوسی بر فراز نقشه ای پرواز می کنید و بسته به انتخاب خود در محلی از اتوبوس به پایین پریده و به همراه چتر نجات یا گلایدر خود در قسمتی از این میدان نبرد و نقشه فرود می آیید. این نقشه از ابتدای بازی و با فرود شرکت کنندگان هر لحظه کوچکتر می شود و هدف این کار نیز تماس بیشتر شرکت کنندگان و بیشتر شدن نبرد ها و هیجان بیشتر بازی است. در ابتدا شما به مانند بقیه شرکت کنندگان تنها یک تبر و یک نقشه در اختیار دارید.

به وسیله این نقشه نقاط مختلف میدان نبرد را رصد می کنید و به وسیله تبر و درختان برای خود در مقابل تیر دشمن، پناهگاه می سازید. باید از همان ابتدا به دنبال یافتن سلاح و تجهیزات جنگی باشید تا بتوانید به وسیله آن ها شانس بیشتری برای پیروزی در نبرد ها و قهرمان شدن در هر دست داشته باشید.

اگر به دنبال قدرت بیشتر در فورتنایت با تهیه ویباکس هستید در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با ویباکس و روش های قدرتمند سازی کاراکتر خود در بازی، آشنا کنیم.

ویباکس چیست و چطور به قدرتمند تر شدن ما در بازی کمک خواهد کرد؟

مانند بازی های دیگر در این سبک، بازی فورتنایت نیز دارای وجه و پول معتبری است که به وسیله آن می توانید ویژگی های پنهان مختلفی را آزاد کنید که به وسیله آن می توانید شانس بیشتری در مقابل حمله دشمنان و زنده ماندن در میدان نبرد داشته باشید. این ویژگی ها به وسیله ویباکس که همان وجه و ارز رایج بازی فورتنایت است آزاد می شود.

ویباکس با آزاد کردن ویژگی های بازی می تواند لذت و هیجان بازی را چندین برابر نماید. البته باید در نظر داشته باشید که ممکن است حریف شما نیز از این ویژگی ها استفاده کند و به وسیله ویباکس، خود را در مقابل شما قدرتمند تر کند. پس بهتر است که حواستان باشد تا از حریفان خود عقب نمانید. ویژگی هایی که ویباکس برای شما به ارمغان می آورد:

  • با استفاده از ویباکس می توانید تجهیزات جنگی مختلف مانند سلاح ها، نارنجک ها و... و تجهیزات مفید و کاربردی دیگری را آزاد کنید و با به کارگیری آن ها در زمان مورد نیاز حریف خود را از میان بردارید.
  • با استفاده از این عنصر مهم و کلیدی می توانید کاراکتر خود را هر چه بیشتر شخصی سازی نمایید و هم ظاهر و هم توانایی های فردی او را تقویت نمایید تا هر چه بیشتر به جذابیت بازی اضافه کنید.
  • روز به روز شخصیت های مختلفی به بازی اضافه می شوند. استفاده از آن ها در گرو خرج کردن ویباکس است. هر کدام از این کاراکتر ها دارای توانایی های مختص خود هستند که می توانند حریف را حسابی غافلگیر کرده و به برد شما بیانجامد.

Untitled2

 

چگونه ویباکس به دست بیاوریم؟

در حالت کلی 2 راه برای به دست آوردن ویباکس فورتنایت وجود دارد. روش اول روش زمان بر و خسته کننده ولی رایگان است و روش دوم روشی جذاب و سریع است که می تواند تمامی ویژگی های بازی را برای شما آزاد کند.

در روش اول شما می بایست برای مدت طولانی در نبرد های مختلفی شرکت کرده و در آن ها پیروز شوید تا امتیاز کسب کنید و با استفاده از این امتیاز ها مقدار بسیار کمی از ویباکس را دریافت کنید.

اما در روش دوم می توانید با استفاده از سایت هایی مانند سایت آسان جم، از پیشنهاد های ویژه و بسته های مقرون به صرفه و مناسب ویباکس استفاده کرده و با خرید آن ها به صورت اینترنتی در کمترین زمان ممکن آن ها را به حساب کاربری خود انتقال داده و از ویژگی هایی که آن ها در اختیار شما قرار می دهند استفاده کنید.