به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، انستیتو ملی بازی‌سازی در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای یکی از گزینه‌های در دسترس شما برای آموزش صفر تا 100 بازی‌سازی است. جایی که می‌توانید بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی و کسب مهارت بازی‌سازی، با دیدن بازی‌ای که خودتان طراح آن بوده‌اید از ذوق و شوق آن لذت ببرید.

ترم جدید آموزش بازی‌سازی در انستیتو ملی بازی‌سازی همزمان با تابستان 1402 و با هدف تعلیم و تربیت نیروی بازی­‌ساز بومی آغاز می‌شود.  این دوره آموزشی در 18 کلاس و 3 دپارتمان فنی، هنری و طراحی از نیمه اول تیرماه آغاز و تا شهریور ماه ادامه دارد.

به گفته فرزانه شریفی معاون پژوهش و آموزش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، کلیه کلاس‌ها در دوره جدید آموزش بازی‌سازی در انستیتو ملی بازی‌سازی نیز همچون دوره‌های قبل با رویکرد تمرکز زدایی از تهران و دسترسی تمام علاقه‌مندان به آموزش و همچنین با توجه به رشد متقاضیان شرکت در این دوره‌ها از سراسر کشور، به صورت آنلاین برگزار خواهد شد تا شرایط استفاده از این کلاس‌ها برای تمام علاقه‌مندان فراهم شود.

فرزانه شریفی افزود: تمامی شرکت‌کنندگان در اردوهای آموزش بازی‌سازی استان‌ها می‌توانند دوره‌های مبانی بازی‌سازی را به صورت رایگان سپری کنند.

همچنین انستیتو ملی بازی‌سازی به شرکت‌کنندگانی که پروژه موفقی در پایان این دوره ارائه و نمره قابل قبول دریافت کنند، علاوه برگواهی دیجیتالی، گواهی فیزیکی معتبر (بنا به درخواست متقاضیان) نیز ارائه می‌کند.

ثبت‌نام در این دوره برای دانش‌آموزان و دانشجویان با تخفیف 20 درصدی انجام می‌شود و آنها می‌توانند ضمن تماس با شماره 88860923 کد تخفیف را دریافت کنند.

انستیتو ملی بازی­‌سازی همچنین برای رفاه حال علاقه‌مندان که از انتخاب دقیق دپارتمان و دروس مطمئن نیستند، همانند دوره‌های گذشته جلسات مشاوره رایگان به صورت آنلاین برگزار می­‌کند. در این جلسات توضیحات تخصصی پیرامون دوره­‌ها و دپارتمان‌­ها ارائه و به تمامی سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

اگر تصمیم گرفته‌اید در دوره آموزشی تابستان 1402 انستیتو ملی بازی‌سازی شرکت کنید، برای ثبت‌نام از اینجا اقدام کنید.