به گزارش اکونا پرس،
به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ،در این مراسم که با حضور مدیران و کارکنان خانواده مخابرات کشور صبح امروزدر حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، مهندس سلطانی، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره)، فرا رسیدن ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، پیروزی شکوهمند مستضعفین عالم بر مستکبرین بود، افزود: وقتی پرونده ۴۴ساله انقلاب اسلامی را مرور می‌کنیم به لطف خدا در عرصه‌های مختلف نشان داده شد که انقلاب اسلامی می تواند در عرصه های مختلف معنوی، علمی و فنی کشور را به سمت پیشرفت و توسعه برساند.

وی افزود: مقام معظم رهبری امسال را مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند که تحقق آن الزاماتی دارد ، بنابراین ما به عنوان مجریان صحبت های ایشان وظایفی داریم تا صنعت پیشران ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور را به نقطه مطلوب برسانیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به پیشرفت های بزرگ کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: این پیشرفت ها مدیون نگاه انقلابی و مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و همچنین، کوشش و همت اهالی تلاش و تولید در بخش های مختلف صنعت و ارتباطات  در صنایع مختلف از جمله صنعت زیرساختی مخابرات بوده است.