نمایشگر پیشرفته  Micro LED، LG MAGNIT و اسپیکرهای پریمیوم شرکت Bang & Olufsen مدل Beolab 90 به هم می‌پیوندند تا با تصاویر پویا بر روی صفحه نمایش بسیار بزرگ و صدایی قدرتمند و واضح، تجربه‌ای فراگیر از تماشا خلق کنند. 

LG MAGNIT با طراحی زیبا و مدرن و کیفیت تصویر بسیار عالی Micro LED تجربه‌ بی‌سابقه‌ای از تماشا را ارائه می‌کند. صفحه نمایش 136 اینچی 4K UHD (2160×3840)این محصول با نرخ تازه‌سازی تصویر Hz120 برای تماشای فیلم، برنامه‌های تلویزیونی، رویدادهای ورزشی و لذت بردن از آثار هنری در خانه فوق‌العاده است. ال‌جی با تلفیق عملکرد Micro LED و ویژگی‌های کاربرپسندی که محتوا را لذت‌بخش‌تر می‌کنند نمایشگری متمایز و منحصر به فرد برای مشتریانی که همیشه به دنبال بهترین‌ها هستند تولید کرده است. 

طراحی زیبای مینیمال این نمایشگر نیز به همان اندازه کیفیت و ابعاد تصویر به نمایش گذاشته شده توسط فناوری Micro LED ال‌جی جذاب و گیراست. این محصول Micro LED خانگی ال‌جی برای ارائه تجربه‌ای فراگیر از تماشا از صفحه نمایشی با حاشیه باریک استفاده کرده و با برخورداری از یک فریم آلومینیومی محکم و شیک با هر نوع دکوراسیون داخلی‌ با هر تم رنگی سازگار است. مدیا باکس این محصول نیز که به عنوان کنترلر LG MAGNIT عمل می‌کند از همان زیبایی لوکس و در عین حال ساده نمایشگر برخوردار بوده، به خوبی با دکوراسیون محیط اطراف خود هماهنگ می‌شود. 

ال‌جی با تولید این نمایشگر برجسته لازم دانست که در زمینه صدای فراگیر نیز شریکی توانمند بیابد که قادر باشد راه‌کار صوتی‌ای ارائه دهد که از لحاظ طراحی زیبا و عملکرد فوق‌العاده با این محصول برابری کند. شرکت Bang & Olufsen که از سال 1925 تا کنون محبوبیت زیادی در میان علاقه‌مندان به محصولات صوتی دارد فوراً چشم‌انداز ال‌جی در خصوص ارتقاء تجربه کاربری سینمای خانگی را درک کرد و دقیقاً می‌دانست که کدام یک از محصولات برتر صوتی‌اش بهترین مکمل برای نمایشگر LG MAGNIT خواهد بود: محصول متمایزی به نام Beolab 90.      

اسپیکرهای Beolab 90 شرکت Bang & Olufsen در ترکیب با LG MAGNIT هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ عملکرد بهترین مکمل برای این محصول مجهز به نوآوری Micro LED هستند. اسپیکرهای Beolab 90 که شاهکاری از تلفیق صدا و زیبایی هستند از یک طراحی متمایز با پایه‌ چوبی دارای انحنا، مجموعه‌ای از وجوه زاویه‌دار پوشیده شده با پارچه براق و سطوح باریکی با طرح آلومینیوم در قسمت‌هایی از محصول برخوردار است. اسپیکرهای خیره‌کننده Beolab 90 در صدر سری اسپیکرهای Beolab شرکت Bang & Olufsen قرار داشته و تمامی ویژگی‌های لازم برای همخوانی با LG MAGNIT را دارند. 

Beolab 90 یک اسپیکر ایستاده روی زمین است که خروجی را با فضایی که در آن قرار دارد و نوع صدایی که تولید می کند تطبیق می دهد. این محصول از شرکت Bang & Olufsen با اسپیکرهای 8200 واتی، 18 درایور پریمیوم، 14 کانال تقویت‌ کننده برق ICE 3000 وات و 4 کانال تقویت کننده 1000 وات کلاس D Heliox  به شیوه‌ای بسیار کم‌نظیر به موسیقی‌ها و فایل‌های صوتی روح می‌بخشد.

ال‌جی و Bang & Olufsen با تعهد به ارائه یک سینمای خانگی با تجربه کاربری متمایز و برجسته مجموعه آزمایش‌های متعددی را برای اطمینان از سازگاری کامل پلتفرم webOS نصب شده بر روی LG MAGNIT و اپلیکیشن Bang & Olufsen ترتیب دادند. به لطف این تلاش‌ها اکنون کاربران می‌توانند به راحتی هر دو دستگاه LG MAGNIT و Beolab 90 خود را با استفاده از کنترل از راه دور Bang & Olufsen کنترل کنند.

LG MAGNIT و اسپیکرهای Beolab 90 شرکت Bang & Olufsen هم اکنون در برخی فضاهای بین‌المللی به نمایش گذاشته شده‌اند. بازدیدکنندگان ‌می‌توانند این جفت محصول را در مرکز نوآوری‌های تجاری ال‌جی در شهر دبی واقع در امارات متحده عربی، و فروشگاه Bang & Olufsen در شهر Riyadh واقع در عربستان سعودی از نزدیک تجربه کنند. این ترکیب استثنائی در نمایشگاه Bang & Olufsen در Costa Mesa ایالت کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا که در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.