به گزارش اکونا پرس،

این SSD  سرعت خواندن/نوشتن تا 12000/11800 مگابایت بر ثانیه را ارائه داده و عملکرد بالاتری را حتی در هنگام انجام بارهای کاری سنگین، از جمله ذخیره سازی آرشیو بازی ها، فایل های چند رسانه ای، و مجموعه دیتاهای با حجم زیاد تضمین می کند. نسخه 4 ترابایتی در مراحل پایانی آزمایش خود قرار دارد و برای تولید انبوه در سه ماهه چهارم برنامه ریزی شده است.

این مدل از پدهای حرارتی دوگانه ویژه ای استفاده کرده که برای SSD های سریع Gen5 طراحی شده اند. این پدها گرما را به سمت پره‌های آلومینیومی با رسانایی بالا هدایت کرده و با افزایش تماس با هوای خنک‌کننده و وجود یک فن داخلی، خنک‌سازی بهینه و حداکثر عملکرد را تضمین می‌کنند. قابل ذکر است، آزمایش‌ها نشان می‌دهند که چنین روش های خنک کننده پیشرفته در مقایسه با هیت سینک‌های بدون فن سنتی،  SSD Gen5 را تا ۲۵ درصد خنک‌تر نگه دارد.

 AS2280F4 دارای امنیت داخلی دیتا ها و قابلیت های تصحیح خطا بوده که استقامت و طول عمر حافظه فلش NAND  را افزایش می دهد و بنابراین از دیتا های ارزشمند کاربران محافظت می کند. شما می توانید کلیه محصولات اپیسر را تحت گارانتی شرکت داده پرداز رایانه متین، که به عنوان نماینده انحصاری این برند در ایران در حال فعالیت است، خریداری نموده و از خدمات پس از فروش آن در سرتاسر کشور بهره ببرید.