به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ستاد خبر گروه مخابرات تلکام ۱۴۰۲ ، ، مهندس حسن متقی محمودی با اشاره به ارکان اصلی تجارت درتبلیغات و بازاریابی که خاطر نشان کرد: نمایشگاه تلکام امسال، مکانی برای ارائه سرویس ها و آشنایی مشتریان با سرویس های مخابرات است که به عنوان درگاهی برای آشنایی با سرویس های مخابراتی است.

وی همچنین افزود: تلکام۲۰۲۳ جایگاه خوبی برای آشنایی با سرویس های مخابراتی است که می توان در لحظه هم سرویس را معرفی کرد هم به فروش رساند و قرارداد های تجاری که د رنهایت منجر به ارزش افزوده خواهد شد را ثبت کرد.

مهندس متقی با اشاره به حضور بازیگران مهم  در این نمایشگاه گفت : در دوران ارتباطات کنونی، سیگنال مخابره نمی کنیم و در واقع ارتباط صحیح و پایدار عرضه می کنیم.

معاون تجاری منطقه مخابراتی تهران اذعان کرد: در عصر ارتباطات با توجه به میزان حجم اطلاعات نیازمند توسعه بسترهای فیبر نوری هستیم و بیشتر تمرکز در این نمایشگاه ارائه بسته های فیبر نوری به مشتریان تجاری و خانگی است که از پهنای باند استفاده می کنند .

مهندس متقی افزود: بهترین امکان در این نمایشگاه شامل حال مشتریان و شرکت هایی می شود که سرویس ها را نمی شناسند و بهترین فرصت برای ما این است که آن ها با مشاوره های فنی واصولی به سمت شرکت جذب کنیم و نیازمندی ها را مرتفع کنیم.

وی با تاکید بر اهداف و دستاوردهای شرکت گفت: آمادگی کامل در غرفه های مخابراتی داریم که بتوانیم با ارائه گزارش کامل از فعالیت های و امکانات شرکت، قدم مثبتی در رضایت مشتری و همچنین جدب مشتری و فروش خدمات شداشته باشیم.