به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ستاد خبری مخابرات در نمایشگاه تلکام، دکتر عابدینی با اشاره به لزوم شکل گیری تحول دیجیتالی گفت: سه و نیم میلیون پورت را در حوزه فیبر نوری متعهد شده است و این خبر را تا پایان سال ۱۴۰۲ به مشتریان به صورت کامل عرضه خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور اپراتوری اصلی در نمایشگاه تلکام گفت: فراز و فرودهای نمایشگاه تلکام همواره بوده است و امسال به نظر می رسد تلکام در مرحله فراز قرار گرفته است.

سپیده عابدینی مدیرکل ارتباطات مبین نت اضافه کرد: امیدوار هستیم با حمایت های حاکمیتی و به ویژه وزرات ارتباطات ، اپراتورهای قدیمی این حوزه به همراه این شرکت ها و صنایع دانش بنیان هم افزایی قابل توجهی را تشکیل دهند که در این صورت می توانیم به ارائه خدمات فناوری محور، مطابق با استانداردهای جهانی برسیم.

وی افزود حصور مبین نت در حوزه B2B و صنایع بانکی و پتروشیمی تقویت کننده ارتباط تجاری و آگاهی مشتریان تجاری از سرویس های جدید مبین نت، به ویژه در بخش اینترنت اشیا است.

مدیر کل ارتباطات مبین نت اضافه کرد: با طرح UNSP، در شهرها و استان های مختلف کشور، بخش های متنوع اتصال فیبر نوری را انجام داده ایم و در اجرایی شدن این پروژه مجموعه مبین نت با تمام توان وارد ارائه فیبر نوری هم به مشتریان خانگی و هم مشتریان سازمانی شده است.

وی، عصر انقلاب صنعتی چهارم را برای تلکام هم فرصت و هم تهدید دانست و افزود: مخاطب به صورت پیوسته انتظار خدمات متنوع را در حوزه هوشمند سازی دارد و باید بتوانیم این خدمات را هم به مشتریان خانگی و هم شرکت های کسب وکار ICT ارائه دهیم.