به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت  با تاکید بر لزوم اقدامات موازی و استفاده از تجربیات موفق و پذیرفته شده دیگر استان ها و مناطق مخابراتی اعلام کرد : داشتن طرح جامع و به روز منابع انسانی اهمیت زیادی دارد که بر این اساس کارها فرآیند محور می شود .
وی  اظهارداشت : با توجه به ظرفیت ویژه راهبردی و جغرافیایی استان همدان برای توسعه صنعت مخابرات و ایجاد دگرگونی و تحول ساختاری همه بخش های ستادی شرکت و مدیران مرتبط با تمام توان ، آماده همکاری برای رشد و ارتقای شاخص های مخابراتی و بهره وری به ویژه در بخش های صنعتی همدان هستند .
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به برخی ضعف های مخابرات منطقه در حوزه درآمد زایی اضافه کرد : در حال حاضر حقیقتا در حوزه ارتباطات و مخابرات با یک جنگ اقتصادی مواجه هستیم . و برای ایجاد تحول ساختار برای درآمد زایی مناسبت تر ، تمام کارکنان در مجموعه شرکت مخابرات ایران باید همت و همکاری لازم را داشته باشند .
مهندس سلطانی  اظهار داشت : ظرفیت های تولید مخابراتی و صنعتی کشور با تحول فعالیت ها مخابرات در استان ها نیاز به بازسازی چرخه اقتصادی کشور وحمایت حاکمیت دارد .
وی با تاکید بر ارتباط تعاملی و دو طرفه بین حوزه شبکه و حوزه تجاری گفت : احصا نیازهای تجاری و اعلام آن به شبکه و ایجاد فرآیند لازم توسط شبکه و اجرا توسط حوزه تجاری در این حوزه لازم است .
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران بیان کرد : در حال حاضر باحضور فیزیکی و آگاهی میدانی ازمشکلات استان ها در تلاش هستیم تا گپ های سیستم را شناسایی کرده و در اسرع وقت با همکاری های میان بخشی و بدون تاخیر مشکلات مناطق مخابراتی را با تلاش خودشان و هدایت حوزه ستادی بر طرف کنیم .
وی با اشاره به لزوم ایجاد و اجرای فرآیند علمی و همیشگی شایسته گزینی منابع انسانی گفت:  با انجام این فعالیت ها رشد استان ها با یکدیگر به صورت متوازن صورت می گیرد که با تحقق این موضوع بخش نگری و حرکت جزیره ای کاهش می یابد که یکی از راهها ی رشد یکنواخت در مناطق مخابراتی است .
مهندس سلطانی افزود : صنعت مخابرات باید بچرخد تا هم حوزه ارتباطات در بخش های زیر ساختی توسعه یابد و هم ارزش افزوده برای مجموعه مخابرات به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های با حجم نیروی انسانی بالا محقق شود .
این نشست با حضورمهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ، مهندس شکوری معاون راهبرد، و مهندس بید خام مدیرکل ارتباطات وامور بین الملل ، مهندس فیضی رییس مرکزبازرسی و نظارت ،مهندس توکلی مشاور مدیر عامل، مهندس صابری مدیر منطقه همدان و همچنین مدیران بخش های مختلف مخابرات همدان برگزار شد.
در انتهای جلسه پیش از ظهر مدیران منطقه همدان در بخش های مختلف گزارش هایی از وضیعت حوزه های تحت مدیریت خود را در جلسه اعلام کردند .
در این بخش مباحث استانی مربوط به حوزه شبک فناوری اطلاعات تجاری و مسایل موجود در عدم تحقق کامل برنامه ها شرکت مورد بحث و بررسی تخصصی قرار گرفت.