به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران :مهندس مجید سلطانی در دیدار با قاری نوجوان، صالح مهدی‌زاده، که صبح امروز دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضور پدر و خانواده گرامی این نوجوان با استعداد و حامد شیخ‌پور، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت برگزار شد، وجود چنین نوجوانانی را از برکات معنوی شجره طیبه انقلاب اسلامی و نشانه دلدادگی نسل جوان و نوجوان کشورمان به مفاهیم والای قرآنی و افتخاری برای خانواده متعهد و عظیم مخابرات ذکر کرد.

وی با تبریک به پدر این قاری و حافظ کل قرآن که از همکاران مخابرات منطقه گیلان و شهرستان رشت است، از این خانواده برای شکوفا ساختن و پرورش استعداد ناب الهی صالح، قدردانی کرد و افزود: وجود چنین عزیزانی از خانواده مخابرات، اسباب خیر و برکت برای تمامی کارکنان و خانواده‌های ایشان در سراسر کشور است.

تلاوت زیبای محمدصالح مهدی‌زاده، قاری ۱۱ ساله گیلانی در برنامه تلویزیونی “محفل” در ماه رمضان اخیر که از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، نظر‌ها را به خود جلب کرد و تحسین همگان را از این قاری خوش‌الحان و حافظ کل قرآن، از دیار رشت، مهد عزت و آزادگی برانگیخته بود.

این نوجوان ۱۱ ساله که قاری و حافظ کل قرآن است توانسته قرآن را از ۶ سالگی تا ۹ سالگی حفظ کند.

صالح مهدی‌زاده در برنامه محفل به تقلید از مرحوم شیخ مصطفی اسماعیل و سعید مسلم تلاوت کرد.

وی با قرائت زیبای سوره تکویر به سبک سعید مسلم در برنامه تلویزیونی محفل همه را تحت تأثیر قرار داد و میزبانان از او خواستند که مجدد آن قطعه را نیز تلاوت کند.

صالح مهدی‌زاده در ادامه آیاتی از سوره انفطار را هم تلاوت کرد. صدای زیبا و آسمانی و قرائت تاثیرگذار صالح، شرکت‌کنندگان برنامه محفل و بینندگان میلیونی این برنامه را در ساعات معنوی پیش از افطار ماه مبارک، از شور و وجد ملکوتی این صدای ناب قرآنی به وجد آورد.