گوشی Huawei P20 Pro در DxOmark از امتیاز 109 برخودار شده که بالاترین امتیازی است که تاکنون یک دوربین گوشی تلفن همراه در این رده بندی معتبر کسب کرده است. این گوشی برای اولین بار در دنیا به دوربین سه گانه Leica مجهز شده و با تلفیق سخت افزار عالی در کنار هوش مصنوعی کیفیت بی نظیری در عکاسی با موبایل به کاربران عرضه می کند.

اما نکته دیگری هم در ارتباط با گوشی های سری Huawei P20 وجود دارد که توجه بسیاری از کارشناسان و کاربران را به خود معطوف کرده است و آن چیزی نیست جز طراحی و رنگ خاص این گوشی که موسوم به Twilight یا رنگ تاریک و روشن صبح گاهی که شبیه به شفق قطبی هم هست. این رنگ خاص برای اولین در Huawei P20 به بازار معرفی شد.  

همانطور که در عکس ها مشاهده می شود در این رنگ خاص، رنگ بنفش به صورت ملایم به رنگ آبی میل می کند و ترکیب بسیار چشم نوازی را شکل می دهد. این ترکیب رنگی در طیف نوری در فیزیک هم در کنار هم قرار دارند و از یک خانواده می باشند. کل موجودی گوشی های Huawei P20 با این رنگ خاص در زادگاه خودش یعنی کشور چین تقریباً بلافاصله پس از آغاز فروش به پایان رسید که این خود نشان از علاقه کاربران به این رنگ دارد.

اما چه چیز باعث شد که هوآوی به فکر به کارگیری این رنگ در گوشی خود بیافتد؟ برای پاسخ تنها کافی است از پنجره به بیرون نگاه کنید چراکه پاسخ طبیعت که هنرمندانه ترین و بدیع ترین ترکیب های رنگی را در خود جای داده است! Huawei از ابتدای طراحی Huawei P20 سعی کرد از بهترین های طبیعت در رنگ بندی این سری الهام بگیرد به طور مشخص رنگ شفق قطبی شمالی را مد نظر قرار داد.

طبیعت همیشه زیباترین ها را در خود جای داده است به همین دلیل است که جون سو کیم، مدیر ارشد طراحی هوآوی و تیم او مانند بزرگترین هنرمندان در طول تاریخ از رنگ های طبیعت الهام می گیرند. جون سو می گوید طراحان در هوآوی تنها طراحی نیستند، بلکه رویا پرداز هم هستند. به عنوان طراح ما سعی می کنیم از چیزهای مختلفی الهام بگیریم تا رویاهای مختلفی را خلق کنیم. ما باید ایده هایی در محصولات خود داشته باشیم که مشتریان بدون اینکه قبلاً آنها را دیده باشند، با مشاهده آن عاشقشان شوند، مانند رنگ Twilight!

در پایان لازم به ذکر است که هوآوی در جشنواره تابستانی خود ده ها گوشی Huawei P20 Pro به قید قرعه به خریداران گوشی های خود اهدا می کند.