به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی رایتل، این اپراتور با شعار «هوشمندانه زندگی کن» و ارایه آخرین خدمات، دستاوردها و راهکارهای نوین ارتباطی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی(ایران تلکام ۲۰۱۸) حضور یافته است.

رایتل به‌عنوان همراه هوشمند مشترکین تلفن همراه کشور،با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های روز برای مشترکین خود، این امکان را فراهم آورده است تا زندگی را با ابزار هوشمندی که در آینده فراگیر خواهد شد، امروز تجربه کنند.

در همین راستا، رایتل در تلاش است تا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، سلیقه هر مشترک را شناسایی کرده و در حوزه علاقه‌مندی‌های مشترک، بهترین پیشنهادها را در اختیار او قرار دهد.

در آغاز این مسیر، رایتل برای راهنمایی مشترکین خود در جهت انتخاب بسته اینترنت متناسب با نیاز و سلیقه آنها، کیوسک را ارایه کرده است.

کیوسک سخنگوی رایتل که به صورت فیزیکی و حضوری در فضاهای اختصاصی رایتل در نمایشگاه تلکام 2018 قابل تجربه است، به مشترک این امکان را می‌دهد تا از طریق برقراری یک مکالمه گفتاری و دوستانه با کیوسک، نیازهای خود در رابطه با بسته‌های مصرفی رایتل را در میان بگذارد و از دوست هوشمند خود پیشنهاد استفاده از بسته مصرفی متناسب با نیازش را دریافت کند.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاعرسانی (ایران تلکام ۲۰۱۸) از روز چهارشنبه 11مهرماه آغاز شده و بازدیدکنندگان میتوانند تا روز شنبه 14 مهرماه هر روز از ساعت 9 تا 17 با حضور در فضاهای اختصاصی رایتل در داخل و خارج سالن‌های 8 و 9، از آخرین خدمات، دستاوردها و راهکارهای نوین ارتباطی این اپراتور دیدن کنند.